دانلود کرون جول 2021

دانلود کرون جول 2021 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کرون جول 2021 : Crown Jewel 2021 سومین رویداد کرون جول که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 اکتبر 2021 در محمد عبدو آرنا در بلوار ریاض، عربستان سعودی برگزار شد و اولین تاج جواهر بود که از سرویس پخش زنده طاووس پخش شد.

این ششمین رویدادی بود که دبلیو دبلیو ای در عربستان سعودی تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار کرد. همچنین این اولین رویداد PPV دبلیو دبلیو ای بود که در خارج از ایالات متحده پس از آخرین رویداد عربستان سعودی، Super ShowDown در فوریه 2020 برگزار شد. ، به دلیل همه گیری COVID-19. این رویداد همچنین فینال مسابقات پادشاه حلقه 2021 و تورنمنت افتتاحیه تاج ملکه را شاهد بود.

برخلاف رویدادهای قبلی WWE که در عربستان سعودی برگزار شد، Crown Jewel در سال 2021 با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و تمجیدهای زیادی به بازی Hell in Cell بین اج و ست رولینز انجام شد.

نتایج رویداد

ده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز براک لزنر را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، بکی لینچ ساشا بنکس و بیانکا بلیر را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد تا قهرمانی زنان اسمکدان را حفظ کند، بیگ ای با شکست درو مک اینتایر قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای راو حفظ کرد، خاویر وودز برنده تورنمنت پادشاه حلقه شد در حالی که زلینا وگا قهرمان شد. افتتاحیه تورنمنت Queen’s Crown، گلدبرگ بابی لشلی را در مسابقه No Holds Barred Falls Count Anywhere شکست داد و در مبارزه افتتاحیه، Edge در مسابقه Hell in a Cell ست رولینز را شکست داد.

داستان

پس از اینکه رومن رینز قهرمانی جهانی را در سامراسلم حفظ کرد، در اولین حضور خود پس از رسلمنیا 36 در آوریل 2020 با براک لزنر بازگشته روبرو شد.در اپیزود 10 سپتامبر اسمکدان، لزنر دوباره ظاهر شد تا با رینز مقابله کند و ادعا کرد که وکیل سابق او، پل هیمن، که از آگوست 2020 به عنوان مشاور ویژه رینز خدمت می کرد، می دانست که لزنر در سامراسلم در تلاش برای ایجاد اختلاف خواهد بود. بین رینز و هیمن لزنر سپس هیمن را به چالش کشید تا بازی برابر رینز را برای قهرمانی جهانی بپذیرد. در اواخر همان شب، رینز عصبانی این چالش را پذیرفت.

در 16 سپتامبر، WWE اعلام کرد که این مسابقه در Crown Jewel برگزار می‌شود، البته نه لزوماً برای مسابقات قهرمانی جهانی،همانطور که قبل از Crown Jewel، رینز یک دفاع از عنوان برنامه‌ریزی‌شده در برابر «دیو» فین بلور در Extreme Rules داشت. رینز در آن رویداد حفظ شد، بنابراین رسماً مسابقه خود را در برابر لزنر در Crown Jewel برای قهرمانی جهانی انجام داد.دانلود کرون جول 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.