دانلود کرون جول 2022

دانلود کرون جول 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کرون جول 2022 : Crown Jewel 2022 چهارمین رویداد کرون جول که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 5 نوامبر 2022، در پارک مرصول در ریاض، عربستان سعودی برگزار شد. این دومین تاج جواهر بود که در این مکان پس از مراسم افتتاحیه 2018 برگزار شد، که در آنجا برگزار شد، زمانی که قبلاً به عنوان استادیوم دانشگاه ملک سعود (تغییر نام در سال 2020) نامیده می شد. این هشتمین رویدادی بود که دبلیو دبلیو ای در عربستان سعودی تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار کرد.

این رویداد مورد تحسین بی‌نظیری قرار گرفت و طرفداران و منتقدان رویداد اصلی را به خاطر مهارت‌های کشتی لوگان پل و تلاش‌های او برای کشتی پس از آسیب دیدگی در نیمه‌های مسابقه، آخرین مسابقه زن ایستاده، دومی به خاطر خلاقیتش، قهرمانی تگ تیم زنان، تحسین کردند. مسابقه، و مسابقه قفس فولادی.

نتایج رویداد

در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، رومن رینز لوگان پل را شکست داد تا قهرمانی جهانی Undisputed WWE را حفظ کند، که همچنین شاهد حضور جیک پل، برادر لوگان بود. در دیگر مسابقات برجسته، براون استرومن اوموس را شکست داد، Damage CTRL (داکوتا کای و آیو اسکای) الکسا بلیس و آسوکا را شکست داد و قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای را برد، بیانکا بلیر در مسابقه Last Woman Standing بیلی را شکست داد تا قهرمانی زنان خام را حفظ کند. و در مبارزه آغازین، براک لزنر بابی لشلی را شکست داد.

داستان

پس از حضور رومن رینز در پادکست Impaulsive لوگان پل، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی پس از اینکه رینز مجموعه را ترک کرد، در مورد رینز صحبت کرد. این منجر به تبادل رسانه‌های اجتماعی شد و در نتیجه پل در قسمت 16 سپتامبر اسمک‌دان ظاهر شد، جایی که او با The Bloodline روبرو شد تا رینز را به یک کنفرانس مطبوعاتی در لاس وگاس در روز بعد دعوت کند.

در کنفرانس، تریپل اچ، اجرایی دبلیو دبلیو ای، اعلام کرد که رینز از قهرمانی جهانی جهانی دبلیو دبلیو دبلیو ای در برابر پل در رویداد اصلی کرون جواهر دفاع خواهد کرد، که تنها سومین مسابقه پل را در دبلیو دبلیو دبلیو ای رقم می زند.[13] در طول کنفرانس مطبوعاتی Crown Jewel یک روز قبل از رویداد، تأیید شد که در حالی که رینز The Bloodline را در گوشه خود خواهد داشت (به جز سامی زین)، [a] پل توسط برادرش جیک پل حمایت می شود.دانلود کرون جول 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.