دانلود کرون جول 2023

دانلود کرون جول 2023 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود کرون جول 2023 : Crown Jewel 2023 پنجمین رویداد کرون جول که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد روز شنبه 4 نوامبر 2023 در ریاض عربستان سعودی برگزار می شود. این دهمین رویدادی خواهد بود که دبلیو دبلیو ای در عربستان سعودی تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار می کند.

در اوایل سال 2018، تبلیغ کشتی حرفه‌ای آمریکایی WWE یک مشارکت استراتژیک چند سکوی 10 ساله را با وزارت ورزش (سازمان عمومی ورزش سابق) در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030، برنامه اصلاحات اجتماعی و اقتصادی عربستان سعودی آغاز کرد. سپس Crown Jewel در اواخر همان سال به عنوان یکی از رویدادهای تکراری در این مشارکت که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می شود، تأسیس شد.

به طور رسمی در 7 اکتبر 2023 اعلام شد، پنجمین جواهر تاج و دهمین رویداد کلی در مشارکت عربستان سعودی، قرار است در روز شنبه، 4 نوامبر 2023 برگزار شود. مکان برگزاری هنوز تایید نشده است. این رویداد به صورت پرداخت به ازای نمایش در سراسر جهان پخش خواهد شد و برای پخش زنده در Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در اکثر بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود و کشتی گیرانی از بخش های برند Raw و SmackDown در آن حضور خواهند داشت.

برگزاری

The Crown Jewel 2023 اولین بار توسط فصل ریاض عربستان سعودی در ماه سپتامبر تبلیغ شد که جان سینا را برای نمایش تبلیغ کرد. همچنین گزارش شد که WWE به همراه Crown Jewel جاذبه‌های دیگری نیز خواهد داشت، از جمله یک پارک تفریحی تاریک و یک پیاده‌روی با تم آندرتیکر، در میان چیزهای دیگر. علاوه بر این، گزارش شده است که WWE در تلاش است تا کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال را در این رویداد مشارکت دهد.

داستان

در اپیزود 9 اکتبر راو، در حالی که ست “فریکین” رولینز در حال جشن گرفتن دفاع موفق خود در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در Fastlane بود، با درو مک اینتایر روبرو شد که خواهان مسابقه عنوان بود. علیرغم شکایت از احساس خستگی ناشی از دفاع از Fastlane، رولینز پذیرفت و معتقد بود که برای آن شب است. با این حال، مک اینتایر اظهار داشت که می‌خواهد با رولینز در Crown Jewel روبرو شود و رولینز پذیرفت.

پس از آن، درو مک اینتایر صحبت ست رولینز را قطع کرد و وقت خود را برای به چالش کشیدن رولینز برای مسابقه عنوان در رویداد Crown Jewel PLE تلف نکرد. رولینز بی درنگ این چالش را بدون تردید پذیرفت.دانلود کرون جول 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.