دانلود کلش ات د کسل 2022

دانلود کلش ات د کسل 2022 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کلش ات د کسل 2022 – WWE Clash at the Castle 2022 تنها رویداد کلش ات د کسل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 3 سپتامبر 2022، در استادیوم پرنسیپیتی در کاردیف، ولز برگزار شد. این اولین رویداد بزرگ استادیوم WWE بود که در بریتانیا از زمان سامراسلم 1992 و اولین PPV این شرکت در بریتانیا از زمان Insurrextion در سال 2003 برگزار شد. عنوان رویداد اشاره ای به قلعه کاردیف است که در نزدیکی استادیوم پرنسیپیتی واقع شده است.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز موفق شد درو مک اینتایر را شکست دهد تا قهرمانی جهانی Undisputed WWE را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، ست «فریکن» رولینز مت ریدل را شکست داد، گونتر شیمس را شکست داد تا قهرمانی بین قاره‌ای اسمک‌دان را حفظ کند، و در مبارزه ابتدایی، Damage CTRL (بیلی، داکوتا کای و آیو اسکای) بیانکا بلیر، الکسا بلیس و آسو را شکست داد. در یک مسابقه تگ تیم شش زن. این رویداد همچنین به خاطر حضور در فهرست اصلی جیووانی وینچی از NXT، که دوباره به گانتر و لودویگ کایزر پیوست تا ایمپریوم را اصلاح کنند، و سولو سیکوآ، یکی از پسرعموهای رینز و برادر کوچکتر The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) قابل توجه بود. رسماً به The Bloodline Stable ملحق شد.

داستان

در اپیزود 8 جولای اسمک‌دان، درو مک اینتایر قرار بود برای تعیین نامزد شماره یک قهرمانی جهانی Undisputed WWE در کلش در قلعه، با هموطن اروپایی خود شیمس روبرو شود. از آنجایی که شیمس وانمود به بیماری کرد، مسابقه رخ نداد.مسابقه بعداً برای قسمت 29 ژوئیه به عنوان یک مسابقه خوب قدیمی دونی بروک،که مک اینتایر برنده شد، تغییر کرد. در سامراسلم شب بعد، رومن رینز عناوین بی چون و چرای خود را حفظ کرد، بنابراین تایید کرد که رینز مدافع عنوان قهرمانی در برابر مک اینتایر در کلش در قلعه خواهد بود.

در سامراسلم، مت ریدل در ابتدا قرار بود با ست “فریکین” رولینز روبرو شود،اما به دلیل آسیب دیدگی ریدل (kayfabe) که توسط رولینز در راو قبل از رویداد متحمل شده بود، مسابقه لغو شد.با این حال، در این رویداد، ریدل ظاهر شد و رولینز و آن دو را صدا زد، که با اجرای رولینز Stomp on Riddle به پایان رسید.در اپیزود 15 آگوست راو، ریدل فاش کرد که از نظر پزشکی معاینه شده است. بعداً در همان شب، ریدل قبل از اینکه او را برای مسابقه ای در کلش در قلعه به چالش بکشد، وارد نزاع دیگری با رولینز شد که رسمی شد.دانلود کلش ات د کسل 2022 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2022 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.