دانلود کلش آف چمپیونز 2017

دانلود کلش آف چمپیونز 2017 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

جزئیات کلش آف چمپیونز 2017

دانلود کلش آف چمپیونز 2017 – Clash of Champions 2017 دومین رویداد کلش آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 17 دسامبر 2017 در TD Garden در بوستون، ماساچوست برگزار شد. با توجه به موضوع رویداد، از تمام مسابقات قهرمانی منحصر به فرد اسمکدان در آن زمان دفاع شد. این رویداد در سال 2018 با Evolution جایگزین شد، اما در سال 2019 بازگشت.

مسابقات

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند. از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ای جی استایلز جیندر محل را شکست داد. و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. از چهار مسابقات قهرمانی انحصاری اسمکدان، تنها مسابقات قهرمانی ایالات متحده تغییر کرد. و دالف زیگلر مدافع عنوان قهرمانی بارون کوربین و بابی رود را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد. در یک مسابقه دیگر، کوین اونز و سامی زین رندی اورتون و شینسوکه ناکامورا را شکست دادند تا شغل خود را حفظ کنند.

تاریخچه

در اواسط سال 2016، دبلیو دبلیو ای پسوند برند را دوباره معرفی کرد و دوباره فهرست اصلی خود را بین برندهای راو و اسمکدان تقسیم کرد. جایی که کشتی گیران به طور انحصاری به اجرای برنامه اختصاص داشتند. Clash of Champions متعاقباً به عنوان یک رویداد انحصاری Raw در آن سال تأسیس شد. و جایگزین Night of Champions شد. رویدادی که در آن مفهوم این بود که تمام مسابقات قهرمانی فهرست اصلی که توسط WWE در آن زمان تبلیغ می‌شد، دفاع می‌شدند. بازی Clash of Champions بر اساس مفهومی مشابه ایجاد شد. رویداد 2017 یک رویداد انحصاری پرداخت به ازای اسمک‌دان و شبکه WWE بود که از تمام عناوین آن در آن زمان دفاع شد.

این مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی دیواز اسمکدان، قهرمانی ایالات متحده و قهرمانی تگ تیم اسمکدان بود. در حالی که رویداد 2016 در سپتامبر برگزار شد، رویداد 2017 به دسامبر منتقل شد و در 17 دسامبر 2017 در TD Garden در بوستون، ماساچوست برگزار شد.

داستان ها

این کارت دارای هفت مسابقه بود، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف، که ناشی از خطوط داستانی بود. که در آن کشتی گیران قهرمانان، شرورها یا شخصیت های کمتر متمایز را در رویدادهای فیلمنامه ای به تصویر می کشیدند. که تنش ایجاد می کرد. و در یک مسابقه کشتی یا مجموعه ای از مسابقات به اوج می رسید. نتایج توسط نویسندگان دبلیو دبلیو ای در برند اسمکدان از پیش تعیین شده بود. در حالی که خطوط داستانی در برنامه تلویزیونی هفتگی دبلیو دبلیو ای، اسمکدان لایو تولید می شد.

در قسمت 7 نوامبر اسمکدان، ای جی استایلز جیندر محل را شکست داد و برای دومین بار قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. این باعث شد که. استایلز جای ماهال را در مسابقه قهرمان جهانی در مقابل قهرمان دبلیو دبلیو ای در Survivor Series در مقابل براک لزنر راو بگیرد. که استایلز آن را شکست داد. ماهال یک تبلیغی را در طول Survivor Series قطع کرد. و اظهار داشت که امیدوار است استایلز برای اسمکدان برنده شود.اما او می‌خواست لزنر استایلز را ضعیف کند. تا بتواند به راحتی قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورد.

اسمکدان بعدی، استایلز بیرون آمد و طرفداران دبلیو دبلی را خطاب قرار داد. ماهال در TitanTron ظاهر شد و استایلز را برای یک مسابقه مجدد برای قهرمانی در Clash of Champions به چالش کشید که استایلز آن را پذیرفت.دانلود کلش آف چمپیونز 2017 همچنین آرشیو کامل رویدادهای کشتی کج سال 2017 از دبلیو دبلیو مدرن امکان پذیر میباشد.