دانلود کنیدین استمپید 1997

دانلود کنیدین استمپید 1997

دانلود کنیدین استمپید 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کنیدین استمپید 1997 : Canadian Stampede: In Your House شانزدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد.این رویداد در 6 ژوئیه 1997 در Saddledome Canadian Airlines در کلگری، آلبرتا، کانادا برگزار شد. کارت این رویداد شامل چهار مسابقه با یک مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه بود.

این نمایش از سوی نشریات، وب سایت ها و طرفداران کشتی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فیلمی از رویداد اصلی در مستند Wrestling With Shadows نمایش داده شد. این رویداد نشان دهنده بازگشت برت هارت به رینگ پس از 2 ماه دوری از میادین به دلیل جراحی آرتروسکوپی زانو بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تگ تیمی 10 نفره با حضور The Hart Foundation (برت هارت، جیم نیدهارت، اوون هارت، بریتیش بولداگ و برایان پیلمن) در برابر استون کلد استیو آستین، کن شامروک، گلدوست و لژیون عذاب (هاک) بود. و حیوان). در آندرتیکر، The Undertaker از قهرمانی WWF در برابر ویدر دفاع کرد، ساسوکه بزرگ با تاکا میچینوکو روبرو شد و هانتر هرست هلمزلی با Mankind کشتی گرفت.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد شامل استون کلد استیو آستین و برت هارت بود. در حالی که هارت از آوریل تا اکتبر 1996 در WWF وقفه داشت، چالش هایی از آستین دریافت کرد. پس از بازگشت به WWF، او با آستین دشمنی کرد که به قیمت پیروزی در مسابقه رویال رامبل و قهرمانی WWF تمام شد. پس از مبارزه با او در رسلمنیا 13، آستین مورد علاقه طرفداران شد، در حالی که هارت تبدیل به یک شرور شد و از طرفداران آمریکایی برای تشویق آستین انتقاد کرد.

هارت برادرش اوون، برادر شوهرش، بولداگ بریتانیایی و جیم ” سندان” نیدهارت و شریک سابق آستین، برایان پیلمن، را برای مبارزه با آستین استخدام کرد و بنیاد هارت را ایجاد کرد. در King of the Ring، هارت پنج کشتی‌گیر آمریکایی WWF را به چالش کشید تا با تیمش در این رویداد مبارزه کنند. آستین روز بعد در WWF Raw is War، قبل از مسابقه اش با برایان پیلمن، خودش را وارد مسابقه کرد.دانلود کنیدین استمپید 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.