دانلود کینگ آف د رینگ 2024

دانلود کینگ آف د رینگ 2024 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

مسابقات و برگزاری

  • با خرید اشتراک ویژه کینگ آف د رینگ را پس از برگزاری میتونید دانلود کنید
  • کیفیت 480 720 1080 قرار خواهند گرفت
  • کودی رودز vs لوگان پل - کمربند WWE
  • مسابقه فینال برای کینگ شدن
  • مسابقه فینال برای کویین شدن
  • بکی لینچ vs لیو مورگان - کمربند قهرمانی دیواز
  • سمی زین vs چد گیبل vs برنسون رید - کمربند اینترکانتینتال
  • انتشار : شنبه 5 خرداد - 25 می

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 2024 : King and Queen of the Ring 2024 دوازدهمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد با نامی جدید، و در روز شنبه، 25 می 2024، در جده سوپر گنبد در جده، عربستان سعودی برگزار می شود. این برنامه از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده پخش می شود و کشتی گیرانی از برند راو و اسمکدان را به نمایش می گذارد. این رویداد میزبان فینال بیست و سومین تورنمنت پادشاه حلقه و دومین تورنمنت ملکه رینگ خواهد بود که آخرین مسابقات برای هر کدام در سال 2021 برگزار می شود.شد.

این یازدهمین رویدادی خواهد بود که WWE تحت یک شراکت 10 ساله در حمایت از Saudi Vision 2030 در عربستان سعودی برگزار می کند و بدین ترتیب اولین رویداد King of the Ring در خارج از ایالات متحده برگزار می شود. در ابتدا قرار بود این رویداد در ماه می 2023 در همان مکان برگزار شود، اما برنامه ها تغییر کردند و شب قهرمانان جایگزین آن شد. این اولین رویداد King of the Ring از سال 2015 خواهد بود که به طور انحصاری در شبکه WWE پخش می شود، اولین رویدادی است که در Peacock در ایالات متحده پخش می شود، اولین رویدادی است که از سال 2002 در PPV سنتی پخش می شود و اولین رویداد اختصاصی برای مسابقات ملکه حلقه، که در ابتدا در سال 2021 به عنوان مسابقات تاج ملکه تأسیس شد.

داستان

در قسمت 22 آوریل راو، گونتر اعلام کرد که در مسابقات پادشاه حلقه شرکت خواهد کرد و او را به اولین شرکت کننده رسمی تبدیل کرد. بعداً در همان شب، خاویر وودز برنده مسابقات 2021 و درو مک اینتایر شرکت خود را اعلام کردند. در قسمت سوم مه اسمکدان، کارملو هیز، لس آنجلس نایت و سانتوس اسکوبار شرکت خود را اعلام کردند.

هر دو تورنمنت در قسمت 6 می راو آغاز خواهند شد با سه مسابقه دور اول برای هر تورنمنت که در راو و سپس اسمکدان در 10 می برگزار می‌شود. در براکت های مسابقات، وودز با شریک تیم تگ New Day خود، کوفی کینگستون، به دلیل آسیب دیدگی پای کایفابی توسط گانتر جایگزین شد. مک اینتایر نیز جای خود را به جی اوسو داد زیرا او یک مصدومیت قانونی را متحمل شده بود و به موقع از نظر پزشکی معاینه نشده بود. آسوکا نیز به دلیل آسیب دیدگی با داکوتا کای همکار خود در Damage CTRL جایگزین شد.

در اپیزود 11 مارس راو، سامی زین با حذف آخرین چاد گیبل، یک مسابقه گانتل را برد تا نامزد شماره یک قهرمانی بین قاره‌ای در رسلمنیا XL شود.در هفته های منتهی به رویداد، گیبل زین را برای مسابقه قهرمانی خود آموزش داد، که او برنده شد.به خاطر کمک گیبل، زین به او مسابقه عنوان داد. با این حال، قبل از مسابقه، برونسون رید هشدار داد که به دنبال برنده خواهد رفت. زین گیبل را شکست داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند، اما در پایان مسابقه، گیبل در حالی که با خانواده‌اش جشن می‌گرفت، به زین حمله کرد، و در این روند پاشنه پا را برگرداند.دانلود کینگ آف د رینگ 2024 و آرشیو رویدادهای 2024 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.