دانلود گراوند زیرو 1997

دانلود گراوند زیرو 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گراوند زیرو 1997 : Ground Zero: In Your House هفدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد.این رویداد در 7 سپتامبر 1997 در باغ لوئیزویل در لوئیزویل، کنتاکی برگزار شد. این اولین سه ساعت پرداخت به ازای هر نمایش In Your House بود و همچنین اولین باری بود که از نام “In Your House” به عنوان زیرنویس به جای عنوان اصلی استفاده کرد. این همچنین آخرین رویدادی بود که در آن صحنه ورودی به شکل یک خانه حومه شهر به نفع مجموعه‌های منحصربه‌فرد بر اساس نام PPV در آینده مورد استفاده قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، شاون مایکلز و آندرتیکر در یک مسابقه بدون کشتی کشتی گرفتند. همچنین برت هارت توانست The Patriot را شکست دهد تا قهرمانی WWF را حفظ کند. Headbangers (Mosh and Thrasher) در مسابقه حذفی تگ تیم چهار طرفه قهرمانی خالی WWF Tag Team را بدست آورد و برایان پیلمن گلدوست را شکست داد. با توجه به شرایط قبلی، مدیر/همسر گلدوست (داستان و زندگی واقعی) مارلنا باید به مدت 30 روز دستیار شخصی پیلمن شود.

داستان

رقابت اصلی که در این رویداد پیش می‌رفت شامل The Undertaker و Shawn Michaels بود. در حالی که میهمان مسابقه قهرمانی WWF بین برت هارت و آندرتیکر در سامراسلم را قضاوت می کرد، مایکلز پس از تف به صورت هارت با یک صندلی فولادی سعی کرد به سر هارت ضربه بزند. برت رد شد و مایکلز به آندرتیکر ضربه زد و او را ناک اوت کرد. برت آندرتیکر را پوشش داد زیرا مایکلز تمایلی به ظاهر نداشت، اما سه شمارش را انجام داد که باعث شد آندرتیکر عنوان را از دست بدهد.

مایکلز گفته بود که شلیک به صندلی غیرعمدی بوده است، اگرچه برخی او را باور نکرده اند. با این حال، در نسخه 18 آگوست Raw Is War، شاون عمداً در طول مسابقه تگ تیم، چندین بار با صندلی به سر آندرتیکر ضربه زد.شوت ها نتوانست او را پایین نگه دارد و در حالی که سرش را خون گرفته بود، سعی کرد به دنبال مایکلز برود اما او به سرعت به سمت رختکن عقب نشینی کرد. مایکلز با مداخله در مسابقه او مقابل هانتر هرست هلمزلی در قسمت پنجم سپتامبر از رویداد اصلی جمعه شب، به ایجاد مشکل برای آندرتیکر ادامه داد.دانلود گراوند زیرو 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.