دانلود یو اف سی 287

دانلود یو اف سی 287

دانلود یو اف سی 287 با لینک مستقیم

تاریخ انتشار : بیستم فروردین

درباره رویداد

دانلود یو اف سی 287 : UFC 287: Pereira vs. Adesanya 2 یک رویداد هنرهای رزمی ترکیبی است که توسط مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی تولید می شود که در 8 آوریل 2023 در مرکز Kaseya در میامی، فلوریدا، ایالات متحده برگزار می شود.

بکگراند

این رویداد دومین بازدید تبلیغاتی از میامی و اولین بازدید از UFC 42 در آوریل 2003 است.انتظار می‌رود که مسابقه مجدد قهرمانی میان‌وزن UFC بین الکس پریرا، قهرمان فعلی(همچنین قهرمان سابق گلوری میان‌وزن و سبک سنگین‌وزن) و قهرمان سابق، اسرائیل آدسانیا، تیتر این رویداد باشد. این زوج قبلاً در UFC 281 با هم دیدار کردند که در آن پریرا با ناک اوت راند پنجم عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این دو قبلاً دو بار در مسابقات کیک بوکسینگ همدیگر را ملاقات کردند. اولین بار در آوریل 2016 که پریرا با تصمیم اتفاق آرا برنده شد. دومین دیدار آنها در Glory of Heroes 7 در مارس 2017 برگزار شد که پریرا با ناک اوت راند سوم پیروز شد.

انتظار می رفت که نیکولاس موتا در یک مبارزه سبک وزن با ایگناسیو باهامونز روبرو شود. با این حال، موتا در اواخر مارس به دلیل بریدگی روی سر خود را کنار کشید. تری اوگدن با وزن 160 پوندی جایگزین او شد.

انتظار می‌رفت که یک مسابقه وزن‌های سبک بین The Ultimate Fighter: Michael Chiesa برنده سبک وزن زنده و لی جینگلیانگ در این رویداد برگزار شود. با این حال لی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از مسابقه انصراف داد و مسابقه لغو شد.

انتظار می رفت که کریس بارنت در یک مسابقه سنگین وزن با چیس شرمن روبرو شود اما بارنت به دلایل نامعلومی در اوایل آوریل کنار کشید و کارل ویلیامز جایگزین او شد.

در وزن کشی ها، کریستین رودریگز 137 پوند وزن داشت که یک پوند بیشتر از حد مجاز مبارزه بدون عنوان وزنه بردار بود. انتظار می رود مبارزه او در وزن کشی ادامه یابد و 20 درصد کیف پول خود را جریمه کند که به حریفش رائول روزاس جونیور تعلق می گیرد.

روش دانلود

دانلود یو اف سی 287 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.