دانلود یو اف سی UFC 297

دانلود یو اف سی UFC 297

دانلود یو اف سی UFC 297 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 540 قرار گرفت
  • Strickland vs Du Plessis Middleweight Title
  • Pennington vs Bueno Reported Women’s Bantamweight Title
  • Yohan Lainesse vs Sam Patterson
  • Mike Malott vs Neil Magny
  • Chris Curtis vs Marc-Andre
  • Charles Jourdain vs Sean Woodson
  • Jan Blachowicz vs Aleksandar Rakic
  • Dominick Reyes vs Carlos Ulberg

درباره شو

دانلود یو اف سی UFC 297 : ایونت UFC 297: Strickland vs. du Plessis یک رویداد هنرهای رزمی ترکیبی است که توسط مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی تولید می شود که در 20 ژانویه 2024 در Scotiabank Arena در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار می شود.این رویداد هفتمین بازدید تبلیغاتی از تورنتو و اولین بازدید از UFC 231 در دسامبر 2018 خواهد بود.

استریکلند مقابل دو پلسیس

رویداد اصلی برای رویداد UFC 297 PPV تایید شده است، و مسابقات قهرمانی میان‌وزن UFC در خط خواهد بود. دانا وایت فاش کرد که شان استریکلند در رویداد اصلی رویداد UFC 297 از عنوان قهرمانی خود در وزن UFC در برابر Dricus Du Plessis دفاع خواهد کرد. این اعلام از طریق ویدئویی در رسانه های اجتماعی منتشر شد که در آن وایت همچنین دو مسابقه قهرمانی دیگر برای UFC 298 و UFC 299 را اعلام کرد.

مسابقه قهرمانی وزن پر وزن الکساندر ولکانوفسکی و ایلیا توپوریا برای UFC 298 تعیین شده است، در حالی که شان اومالی در رویداد UFC 299 به مصاف مارلون ورا خواهد رفت تا از عنوان قهرمانی در وزن باریک دفاع کند.

یان بلاخوویچ و الکساندار راکیچ پروچازکا

یان بلاخوویچ از مسابقه خود با الکساندار راکیچ در UFC 297 PPV ماه آینده کنار کشید.بلاخوویچ و راکیچ قرار بود در یک مسابقه کلیدی سبک وزن با هم به مصاف هم بروند. با این حال، راکیچ روز پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که بلاخوویچ از مسابقه کنار کشیده است.راکیچ نوشت: “وقتی برای بار دوم کنار می‌روی، هرگز نمی‌توانی در بازی برگشت شکست بخوری.” به نظر می رسد بلاخوویچ مصدوم شده است اما فعلا جزئیاتی در دست نیست.

Dominick Reyes vs Carlos Ulberg

مسابقه بین دومینیک ریس و کارلوس اولبرگ برای رویداد UFC 297 PPV اعلام شده است. رزرو بین ریس و اولبرگ در طول پخش UFC 295 در روز شنبه فاش شد. آنها قرار است در یک مسابقه سبک وزن به مصاف هم بروند.دومینیک ریس در حال حاضر در یک سری شکست های متوالی چهار مبارزه است. آخرین شکست او در UFC 281 رخ داد، جایی که رایان اسپن با ناک اوت پیروز شد. پیش از آن، یری پروچازکا در برابر ریس پیروز شد. در سال 2023، ریس در هیچ مبارزه ای شرکت نکرده است.دانلود یو اف سی UFC 297 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.