دانلود رویال رامبل 2020

دانلود رویال رامبل 2020 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2020 : رویال رامبل 2020 سی و سومین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 26 ژانویه 2020 در Minute Maid Park در هیوستون، تگزاس برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، درو مک اینتایر از راو در مسابقه رویال رامبل مردان با حذف آخرین رومن رینز اسمکدان پیروز شد، در حالی که شارلوت فلیر از راو با حذف شاینا بازلر از NXT در مسابقه رویال رامبل زنان پیروز شد. در دیگر مسابقات برجسته، بری وایت قهرمان جهانی را در برابر دنیل برایان حفظ کرد، رومن رینز کینگ کوربین را در مسابقه فالز کانت هرجا شکست داد، و بکی لینچ با سابمیشن، آسوکا را شکست داد تا قهرمانی زنان خام را حفظ کند. این رویداد همچنین شامل بازگشت اج به داخل رینگ بود که آخرین بار در آوریل 2011 کشتی گرفت و پس از بازنشستگی از آسیب گردن، و همچنین MVP که آخرین بار در دسامبر 2010 برای WWE کشتی گرفت.

داستان

رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل مردان بود که براک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو ای راو (با همراهی پل هیمن) در رتبه اول قرار گرفت. الیاس اسمکدان دوم شد و در حین ورودش آهنگی خواند و لزنر را طعنه زد تا اینکه لزنر بیرون دوید و الیاس را تا رینگ تعقیب کرد، جایی که لزنر یک گیتار را به پشت الیاس زد و به سرعت او را حذف کرد. لزنر از چند شرکت کننده بعدی (اریک روون، رابرت رود و جان موریسون) سریع کار می کرد و تقریباً به محض ورود به مسابقه آنها را حذف می کرد.

کوفی کینگستون از اسمک‌دان که لزنر او را در ماه اکتبر برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای شکست داد، به مقام ششم رسید و پس از آن ری میستریو، که لزنر اخیراً با او دشمنی داشت، قرار گرفت و سپس شریک تیم کینگستون New Day و تیم اسمک‌دان، Big E. Kingston، Trouble in Paradise را در لزنر اجرا کرد. به دنبال آن یک پایان بزرگ توسط Big E و یک 619 از Mysterio، اما هنگامی که Mysterio به لزنر جهش کرد، لزنر او را گرفت و حذف کرد. پس از اینکه لزنر از پشت Big E خارج شد تا کینگستون را با بند رخت دراز کند، لزنر Big E را حذف کرد. سپس لزنر یک F5 را روی کینگستون انجام داد تا او را از بین ببرد.دانلود رویال رامبل 2020 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.