دانلود اکستریم رولز 2016

دانلود اکستریم رولز 2016 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2016 : Extreme Rules 2016 هشتمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. در 22 مه 2016 در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شد. این آخرین رویداد Extreme Rules بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مسابقه، از جمله مسابقه قبل از نمایش، تحت یک شرط سخت‌گیر برگزار شد. در رویداد اصلی، رومن رینز AJ Styles را در مسابقه Extreme Rules شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن WWE را حفظ کند. پس از بازی، ست رولینز از مصدومیت بازگشت و به رینز حمله کرد. این رویداد نقدهای متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. با تمجید از مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای چهارجانبه و رویداد اصلی مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE.

داستان

در اولین مسابقه پس از رسلمنیا راو در 4 آوریل، ای جی استایلز در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE که توسط رومن رینز برگزار شد. یک مسابقه چهار جانبه برای یک شوت برنده شد و با شکست دادن. سامی زین در راو بعدی، فرصت عنوان قهرمانی خود را حفظ کرد. در قسمت 25 آوریل راو، استایلز رینز را از حمله کارل اندرسون و لوک گالوز نجات داد، اما رینز سپس به استایلز حمله کرد.

در Payback، دین امبروز کریس جریکو را شکست داد. شب بعد در راو، در طول بخشی از The Ambrose Asylum با استفانی مک ماهون، استفانی Ambrose Asylum را لغو کرد و برنامه گفتگوی جریکو، The Highlight Reel را دوباره اجرا کرد. جریکو بیرون آمد و به آمبروز حمله کرد و میچ گیاه گلدانی را در این روند نابود کرد. هفته بعد در راو، آمبروز به جریکو حمله کرد و ژاکت جریکو را نابود کرد.دانلود اکستریم رولز 2016 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2016 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.