دانلود تی ال سی 2017

دانلود تی ال سی 2017 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2017 – TLC 2019 نهمین رویداد تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 22 اکتبر 2017 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد. این آخرین رویداد TLC انحصاری برند بود.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. دو روز قبل از این رویداد، رومن رینز و بری وایات که در ابتدا قرار بود اجرا کنند، به دلیل عفونت ویروسی از کارت مسابقه حذف شدند. در نتیجه دو تا از مسابقات تغییر کردند که یکی از آنها به مسابقه بین تبلیغاتی با کشتی گیر از برند اسمکدان تبدیل شد. رویداد اصلی در ابتدا قرار بود مسابقه تجدید دیدار شیلد (دین امبروز، رومن رینز و ست رولینز) باشد، اما رینز با کرت آنگل مدیر کل راو جایگزین شد و آنها تیم The Miz، براون استرومن، کین، سزارو را شکست دادند.

و شیمس در مسابقه 5 به 3 معلولیت میز، نردبان و صندلی. این اولین مسابقه WWE توسط Angle در 11 سال گذشته بود. بری وایات در کسوت “خواهر ابیگیل” ابتدا قرار بود با “دیو” فین بالر روبرو شود، اما وایات با ای جی استایلز اسمکدان جایگزین شد که به “دیو” باخت. این رویداد همچنین برای اولین لیست اصلی آسوکا قابل توجه بود که در مبارزه افتتاحیه اما را شکست داد.

داستان

در اپیزود 25 سپتامبر راو، رومن رینز مهمان تلویزیون Miz برای پیروزی بر جان سینا در No Mercy بود. The Miz از حفظ قهرمانی بین قاره‌ای ابراز خرسندی کرد و به استوار سابق رینز، The Shield، توهین کرد و ادعا کرد که او و The Miztourage (کرتیس اکسل و بو دالاس) می‌توانند The Shield را شکست دهند. سپس این دو با هم روبرو شدند، جایی که رینز میز را شکست داد، اما رینز شکست خورد.

همچنین در No Mercy، دین امبروز و ست رولینز، همچنین اعضای سابق شیلد، قهرمانی راو تگ تیم را در برابر سزارو و شیمس حفظ کردند. هفته بعد، سزارو و شیمس به دنبال حمله براون استرومن به آمبروز و رولینز حمله کرد و رینز پس از دخالت سزارو و شیمس، میز را با رد صلاحیت شکست داد. این سه پاشنه پاوربمب سه گانه The Shield را روی رینز اجرا کردند. قبل از پایان نمایش، امبروز و رولینز در پشت صحنه به رینز نزدیک شدند.دانلود تی ال سی 2017 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2017 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.