ای سی دبلیو 2006

دانلود آرشیو ای سی دبلیو 2006 با لینک مستقیم

خرید لینکهای دانلود پر سرعت و مستقیم با کیفیت اورجینال 720p رو به صورت تک تک داریم . کافیست یک شو خریداری کنید تا این شوهای زیبا اعتیاد پیدا کنید .
    دانلود آرشیو ای سی دبلیو 2006

    ECW در ابتدا متفاوت از سایر نمایش های WWE تولید شد; برای رویدادهای تلویزیونی ، دوربین های اصلی حلقه رو در مکان دیگری از صحنه قرار می گرفتند; در حالی که در حلقه کشتی خود یک آرم ;ECW روی تشک و روکش های خالی مهره وجود داشت; مجریان مرد به جای “سوپراستارها” به “افراط گرایان” ارجاع می شدند در حالی; که به مجریان زن بیشتر از “دیوا” “ویکسن” گفته می شد.دانلود آرشیو ای سی دبلیو 2006;

    با این حال ، تولید نمایش به طور پیوسته با همان قالب نمایش های; دیگر شروع به تولید کرد. برخلاف تبلیغ ;اصلی ، قوانین مسابقه ، مانند شمارش; آگهی ها و محرومیت ها ، اکنون استاندارد بودند; مسابقات که حاوی مجموعه قوانین تبلیغات اصلی است ; سپس به عنوان مورد مناقشه در بخش “قوانین شدید” طبقه بندی می شد و فقط در صورت مشخص شدن مبارزه می شد.

    پاول هیمن ، مالک سابق ECW به عنوان “نماینده ECW” در هوا فعالیت داشت; (اشاره به چگونگی شناسایی هیمن در دوشنبه شب خام در سال 1997);طبق مصاحبه ای در روزنامه انگلیس سان ; هیمن فیلمنامه های هفتگی این برنامه را می نوشت و; آنها را برای تغییرات احتمالی به نویسندگان و سپس وینس مک ماهون; برای تأیید نهایی تحویل می داد.; پس از دسامبر تا دیسمبر ، هیمن از انجام وظایف خود و خارج از پرواز با World Wrestling Entertainment راحت شد. [13];

    دانلود آرشیو ای سی دبلیو 2006

    در حالی که این نمایش در رتبه بندی موفقیت کسب کرد ;از همان اوایل انتقاد طرفداران ECW اصلی را آغاز کرد. این امر با واکنش ;منفی جمعیت هواداران “مدرسه قدیمی” مشهورترین رویداد باتیستا ;در برابر بیگ شو در نمایش 1 آگوست 2006 ;از Hammerstein Ballroom بود که اغلب در ;حین شرکت فعالیت های اصلی ECW را برگزار می کرد; [14] [15] پس از رفتن هیمن در اواخر; سال 2006 ، هیچ مقام قدرت ECW وجود نداشت تا 14 آگوست; 2007 ، زمانی که آرماندو استرادا به عنوان مدیر کل معرفی شد.