دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1990

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1990 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1990 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1990همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1990 سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 21 ژانویه 1990 در ورزشگاه اورلاندو آرنا در اورلاندو فلوریدا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

رسلمنیا

رسلمنیا ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این مسابقه در 1 آوریل 1990 در SkyDome در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد و اولین رسلمنیا در خارج از ایالات متحده برگزار شد. این رویداد 67678 نفر اعلام شده بود که در آن زمان یک رکورد برای Skydome بود. رویداد اصلی رسلمنیا ششم “چالش نهایی” بود – مسابقه اصلی که قهرمان WWF هالک هوگان در مقابل قهرمان سنگین وزن بین قاره ای WWF، جنگجوی نهایی قرار گرفت.

سامراسلم

سامراسلم 1990 سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای سامراسلم بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 27 آگوست 1990 در The Spectrum در فیلادلفیا، پنسیلوانیا اتفاق افتاد. این کارت شامل 10 مسابقه تلویزیونی، شامل دو رویداد اصلی بود. The Ultimate Warrior با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن WWF در برابر ریک رود در مسابقه استیل کیج دفاع کرد و هالک هوگان با شمارش اوت ارتکویک را شکست داد.

سروایور سریز

سروایور سریز 1990 چهارمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در روز شکرگزاری در 22 نوامبر 1990 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1990 در بالای این نوشته ممکن میباشد.