دانلود بکلش 2003

دانلود بکلش 2003

دانلود بکلش 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2003 : Backlash 2003 پنجمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 27 آوریل 2003 در مرکز Worcester در Worcester، ماساچوست برگزار شد. این اولین رویداد Backlash بود که تحت نام WWE پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در ماه می 2002 برگزار شد.

این رویداد با فروش 10000 بلیت 450000 دلار فروش داشت و 0.67 خرید داشت. پس از این رویداد، گلدبرگ با کریس جریکو دشمنی کرد. در Bad Blood، گلدبرگ جریکو را از طریق پین فال پس از یک جک همر شکست داد. براک لزنر داستانی را با بیگ شو در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای آغاز کرد. در روز داوری، لزنر در مسابقه استرچر بیگ شو را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. تریپل اچ با کوین نش در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر داستانی شد. در روز داوری، نش تریپل اچ را از طریق محرومیت شکست داد. با توجه به قوانین WWE، تریپل اچ عنوان قهرمانی را حفظ کرد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی و مسابقه برجسته برند راو، رویارویی گلدبرگ و راک بود، جایی که گلدبرگ در اولین پرداخت در WWE خود، راک را با یک نیزه و یک جک چکش شکست داد. مسابقه مشخص شده روی آندر کارت یک مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای از اسمکدان بود! برند، بین جان سینا و قهرمان حاکم، براک لزنر، جایی که لزنر سینا را پس از یک F-5 شکست داد. مسابقه غالب دیگر روی آندرکارد یک مسابقه تگ تیمی شش نفره از برند راو بود، بین تیم تریپل اچ، ریک فلیر، و کریس جریکو در مقابل شاون مایکلز، کوین نش، و بوکر تی. تریپل اچ، فلیر، و جریکو بعد از اینکه تریپل اچ با پتک به نش برخورد کرد، مسابقه را با پینفال برد. مسابقه غالب undercard از اسمکدان! این برند رویارویی بیگ شو و ری میستریو بود، جایی که بیگ شو میستریو را بعد از یک chokeslam سنجاق کرد.

داستان

رویداد اصلی در Backlash رویارویی گلدبرگ و راک بود. دشمنی اصلی برند Raw که وارد این رویداد می شود. این خصومت در اپیزود 31 مارس راو آغاز شد، جایی که The Rock بخشی را با عنوان شب قدردانی راک برگزار کرد، بخشی که هدف آن تبلیغ برد او در برابر استیو آستین در رسلمنیا XIX بود. در طول این بخش، The Rock لیست افرادی را که در حرفه خود شکست داده است، از جمله آستین را مورد بحث قرار داد و اعلام کرد که WWE را ترک می کند، زیرا او کاری برای انجام دادن ندارد، و به این دلیل که طرفداران دیگر از او قدردانی نمی کنند.

پس از آن گلدبرگ اولین بازی خود را در دبلیو دبلیو ای انجام داد، زیرا به رینگ آمد و اظهار داشت که رقیب بعدی The Rock خواهد بود. پس از رویارویی، گلدبرگ به راک نیزه زد.در قسمت 7 آوریل راو، گلدبرگ و راک درگیری دیگری داشتند، جایی که گلدبرگ راک را تحریک کرد تا به چالش او پاسخ دهد، اما راک نپذیرفت.راک سرانجام چالش گلدبرگ را در قسمت 14 آوریل Raw از طریق ماهواره پذیرفت.دانلود بکلش 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.