دانلود جاجمنت دی 2000

دانلود جاجمنت دی 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2000 : Judgment Day 2000 دومین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 می 2000 در سالن آزادی در لوئیزویل، کنتاکی برگزار شد. مراسم افتتاحیه Judgment Day یک رویداد در 21 می 2000 در سالن آزادی در لوئیزویل، کنتاکی برگزار شد. مراسم افتتاحیه Judgment Day یک رویداد در خانه شما بود که در اکتبر 1998 برگزار شد. در نتیجه مرگ اوون هارت در Over the Edge در می 1999، روز قضاوت مجدداً جایگزین Over the Edge در سال 2000 شد و به عنوان یک پرداخت سالانه WWF تغییر نام داد.این رویداد بیش از 596050 دلار در فروش بلیت از حضور 16827 نفر به دست آورد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه مرد آهنین برای مسابقات قهرمانی WWF با تریپل اچ روبه‌روی The Rock بود که شاون مایکلز به عنوان داور ویژه مهمان حضور داشت. تریپل اچ راک را شکست داد و پس از رد صلاحیت در ثانیه های پایانی توسط شاون مایکلز در نتیجه دخالت آندرتیکر بازگشته، با اختلاف 6 بر 5 قهرمان شد. مسابقات برجسته در زیر کارت شامل یک مسابقه Tag Team Tables با حضور D-Generation X (Road Dogg و X-Pac) بود که دادلی بویز (بابا ری و دی فون) را شکست داد. دیگر مسابقه مشخص شده روی آندرکارت مسابقه سابمیشن برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF بین کریس بنوا و کریس جریکو بود که بنوا برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد.

داستان

رویداد اصلی این شب، مسابقه 60 دقیقه ای مرد آهنی بین تریپل اچ و قهرمان فعلی WWF، The Rock بود. در رسلمنیا 2000، وینس مک ماهون The Rock را روشن کرد و به تریپل اچ کمک کرد تا عنوان خود را حفظ کند و به دخترش استفانی و پسرش شین در رژیم مک ماهون-هلمزلی با Triple H و D-Generation X پیوست. در هفته های منتهی به Backlash، The Rock. و خصومت تریپل اچ ظاهراً به اوج خود رسیده بود.

با کمک Stone Cold Steve Austin، The Rock در Backlash تریپل اچ را شکست داد و قهرمان WWF شد. هفته بعد در راو، تریپل اچ اظهار داشت که رقابت او با The Rock “تازه شروع شده است” و هفته بعد، راک را به مسابقه ای 60 دقیقه ای Iron Man برای عنوان WWF دعوت کرد، یک هفته بعد، شاون مایکلز یک بازی را انجام داد. بازگشت غافلگیرکننده به شرکت، اعلام کرد که او به عنوان داور ویژه میهمان برای بازی خواهد بود.دانلود جاجمنت دی 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.