دانلود جاجمنت دی 2006

دانلود جاجمنت دی 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2006 : Judgment Day 2006 هشتمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 21 می 2006 در مرکز هواپیمایی ایالات متحده در فینیکس، آریزونا برگزار شد. این آخرین روز داوری بود که انحصاری برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 23 در سال بعد، PPV های انحصاری برند متوقف شدند. این رویداد همچنین فینال مسابقات King of the Ring در سال 2006 را به نمایش گذاشت.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، قهرمان جهان، ری میستریو، جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) را پس از اسپلش قورباغه شکست داد. یکی از مسابقات غالب در آندرکارت بوکر تی در مقابل بابی لشلی در فینال مسابقات پادشاه حلقه بود که بوکر پس از دخالت فینلی برنده شد. یکی دیگر از مسابقات اولیه کورت آنگل در مقابل مارک هنری بود که هنری پس از شمارش آنگل برنده شد. تم آهنگ “This Fire Burns” به طور موقت به عنوان تم آهنگ رندی اورتون استفاده شد، اما بعداً تا سال 2011 به عنوان آهنگ رسمی برای سی ام پانک تبدیل شد.

داستان

دعوای اصلی به روز داوری 2006 شامل ری میستریو و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بود که این دو بر سر قهرمانی جهان با هم درگیر شدند. در اپیزود 5 مه اسمکدان!، پس از اینکه میستریو احساسات خود را در مورد قهرمانی جهان بیان کرد، JBL بیرون آمد و خود را رقیب شماره یک اعلام کرد. JBL بلافاصله شروع به تحقیر میستریو به دلیل میراث مکزیکی خود کرد و گفت که او یک مهاجر غیرقانونی است و اینکه میستریو لیاقت قهرمان شدن را نداشت. میستریو واکنش نشان داد و گفت که هر زمان که بخواهد با هر کسی مبارزه خواهد کرد.

به نوبه خود، JBL اعلام کرد که Mysterio در اواخر همان شب با مارک هنری روبرو خواهد شد. در طول مسابقه، Mysterio سعی کرد از سرعت خود برای اجتناب از هنری استفاده کند، اما به راحتی با قدرت هنری مقابله شد. میستریو توانست یک 619 و یک سنتون نشسته را بزند، اما زمانی که هنری برای پین ضربه محکمی به اسلم جهان زد، شکست خورد.دانلود جاجمنت دی 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.