دانلود رسلمنیا 1985

دانلود رسلمنیا 1985 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1985 : WrestleMania 1985 اولین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 31 مارس 1985 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک اتفاق افتاد. تعداد شرکت کنندگان در این رویداد 19121 نفر بود. این رویداد توسط بیش از یک میلیون بیننده از طریق تلویزیون مدار بسته مشاهده شد، که آن را به بزرگترین نمایش پرداخت به ازای نمایش یک رویداد کشتی در تلویزیون مدار بسته در ایالات متحده در آن زمان تبدیل کرد

مسابقات

این رویداد شامل 9 مسابقه کشتی حرفه ای بود. در رویداد اصلی، هالک هوگان و مستر تی پل اورندورف و رودی پایپر را شکست دادند. همچنین، وندی ریشتر (با همراهی مدیر سیندی لوپر) با شکست لیلانی کای قهرمان مسابقات زنان WWF شد و نیکولای ولکوف و آیرون شیک با شکست دادن یو اس اکسپرس (مایک روتوندو و بری ویندهام) موفق به کسب عنوان قهرمانی تگ تیم WWF شدند. مهمانان مشهور شامل محمد علی قهرمان سابق بوکس سنگین وزن به عنوان داور، بیلی مارتین بازیکن/مدیر بیسبال به عنوان گوینده حلقه و موسیقیدان-بازیگر لیبراسه به عنوان زمان نگهدار بودند.

داستان

به عنوان بخشی از تبلیغات این رویداد، هوگان چهار روز قبل از رسلمنیا در Hot Properties ظاهر شد، جایی که میزبان ریچارد بلزر را در جلوی چانه قرار داد – حرکتی که جریان خون را به مغز قطع می‌کند. بلزر اما بیهوش روی زمین افتاد و شروع به خونریزی شدید کرد. مصدومیت او مستلزم هشت بخیه بود. بلزر بعداً از هوگان برای 5 میلیون دلار شکایت کرد، اما آنها در نهایت از دادگاه خارج شدند. شب قبل از رسلمنیا، هوگان و آقای تی میزبان یک قسمت از شنبه شب زنده برای کمک به تبلیغ این رویداد بودند.

این کارت شامل نه مسابقه بود که ناشی از داستان‌های متنی بود. از سه قهرمانی در رسلمنیا دفاع شد: قهرمانی زنان WWF، قهرمانی سنگین وزن بین قاره‌ای WWF و قهرمانی تگ تیم جهانی WWF.دانلود رسلمنیا 1985 و آرشیو کامل رسلمنیا با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.