دانلود رسلمنیا 1989

دانلود رسلمنیا 1989 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1989 : WrestleMania 1989 پنجمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 2 آوریل 1989، در سالن بورد واک در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی برگزار شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی هالک هوگان در مقابل “مرد ماچو” رندی ساویج برای مسابقات جهانی سنگین وزن WWF با عنوان “قدرت های بزرگ منفجر می شود” بود که هوگان پس از افت پا برنده شد. دوشیزه الیزابت در نیمه اول مسابقه اصلی در گوشه ای بی طرف کنار رینگ بود تا اینکه داور او را به محوطه رختکن بفرستد. آندرکارت شامل مسابقاتی بود که ریک راد راویشینگ راد را در مقابل The Ultimate Warrior برای قهرمانی سنگین وزن بین قاره‌ای WWF، بنیاد هارت (برت هارت و جیم نیدارت) در برابر گرگ ولنتاین و مرد هونکی تانک و تخریب (تبر و اسمش) در مقابل قدرت‌های درد و. آقای فوجی در مسابقه هندیکپ برای قهرمانی تگ تیم WWF. این رویداد همچنین با Clash Of The Champions VI از WCW همراه شد.

داستان

سرانجام، در 2 فوریه در برنامه زنده The Main Event II از میلواکی، تنش بین هوگان و ساویج به پایان رسید. یک بار دیگر، مگا پاورها و برج های دوقلو به میدان رفتند. در یک نقطه کلیدی در مسابقه، آکیم ساوج را از طناب ها پرتاب کرد و باعث شد او روی الیزابت فرود آید.

هوگان، مضطرب، او را بلند کرد و به پشت صحنه به اتاق مربیان برد، جایی که منتظر بود تا او به هوش آمد. در همین حال، Savage مجبور شد به تنهایی با Boss Man و Akeem مقابله کند تا اینکه هوگان، به دستور الیزابت، چند دقیقه بعد دوباره بیرون آمد. وقتی هوگان برای تگ کردن به مسابقه رفت، ساویج به صورت او سیلی زد و رینگ را ترک کرد. هوگان موفق شد پیروزی مگا پاورز را ثبت کند، اما همه چیز هنوز تمام نشده بود.دانلود رسلمنیا 1989 و آرشیو کامل رویدادهای 1989 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.