دانلود سامراسلم 1989

دانلود سامراسلم 1989 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1989 : SummerSlam 1989 دومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 28 آگوست 1989 در ورزشگاه Meadowlands Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. ده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه تگ تیمی بین تیم قهرمان سنگین وزن WWF جهان، هالک هوگان و بروتوس “The Barber” Beefcake (که بعدها به عنوان The Mega-Maniacs در دهه 1990 شناخته شد) و تیم “Macho Man” رندی ساویج بود. و زئوس بازی های اصلی در آندر کارت عبارت بودند از “مرد میلیون دلاری” تد دیبیاس در مقابل جیمی “سوپرفلای” اسنوکا، جنگجوی نهایی در مقابل ریک راد راویشینگ برای قهرمانی سنگین وزن بین قاره ای WWF، و جیم دوگان و تخریب (تبر و کوبیدن) در مقابل جاینت و اندر. برج های دوقلو (Akeem و Big Boss Man).

داستان

دشمنی اصلی که به سامرا اسلم می‌رود، قهرمان سنگین وزن WWF جهان، هالک هوگان و بروتوس “The Barber” Beefcake را در مقابل “Macho Man” رندی ساویج و زئوس قرار داد. در رسلمنیا V در آوریل 1989، هوگان با شکست دادن ساویج، دومین قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF را به دست آورد. WWF یک فیلم کشتی حرفه ای “No Holds Barred” را تامین مالی کرد.

هوگان در نقش قهرمان ریپ، یک کشتی گیر حرفه ای محبوب، بازی کرد، در حالی که تام لیستر نقش زئوس شرور را بازی کرد. در این فیلم هوگان زئوس را شکست داد. این رقابت در WWF ادامه داشت، زیرا زئوس می‌خواست در زندگی واقعی از هوگان انتقام بگیرد، زیرا هوگان دماغ زئوس را در صحنه فیلم‌برداری شکست.دانلود سامراسلم 1989 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.همچنین دانلود سایر پی پر ویوهای کمپانی با کیفیت 720 تضمینی خرید اشتراک ویژه شهر لینک ممکن میباشد.