دانلود سامراسلم 1994

دانلود سامراسلم 1994 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1994 : SummerSlam 1994 هفتمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 اوت 1994 در مرکز متحد در شیکاگو، ایلینویز که یازده روز قبل افتتاح شده بود، برگزار شد. هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

پرداخت به ازای هر نمایش دو رویداد اصلی داشت. اولین نفر اوون هارت را در مقابل برادرش برت هارت در یک مسابقه قفس فولادی قرار داد. برت مسابقه را برد، اما پس از آن که اوون و برادر شوهرش جیم نیدارت پس از مسابقه به برت حمله کردند، دعوای داستانی بالا گرفت. رویداد اصلی دیگر شاهد شکست آندرتیکر یک آندرتیکر شیاد (با بازی برایان لی) بود.

آندرکارت شامل مسابقه ای برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF بین دیزل و ریزور رامون بود که رامون برای بازپس گیری عنوان قهرمانی پیروز شد. زاویه اصلی دیگری که به سامراسلم وارد شد، خصومتی بود که در آن تاتانکا، لکس لوگر را به پیوستن به شرکت میلیون دلاری، کشتی گیران پاشنه، متهم کرد. این خط داستانی منحرف شد زیرا مشخص شد که تاتانکا مخفیانه به شرکت ملحق شده است.

داستان

پس از باخت یک مسابقه کاسکت به یوکوزونا در رویال رامبل 1994، آندرتیکر برای چندین ماه در WWF ظاهر نشد. در واقع، به او مرخصی داده شد تا جراحت کمر بهبود یابد.WWF با پخش ویدیوهایی از افرادی که ادعا می کردند The Undertaker را دیده اند، بازگشت او را پیش بینی کرد.در نهایت، DiBiase، که آندرتیکر را در سال 1990 به WWF معرفی کرد،ادعا کرد که آندرتیکر را به WWF بازگردانده است.

اما پل بیرر به او اطلاع داد که آندرتیکر دیبیاس یک شیاد است و حامل آندرتیکر واقعی را پیدا کرده است.این منجر به مسابقه ای در سامراسلم شد که دو آندرتیکر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.در شروع مسابقه، لزلی نیلسن بخش‌های کوتاهی را اجرا کرد و تلاش کرد تا معمای این که چگونه دو آندرتیکر می‌توانند در اسپین‌آف نقش‌هایش در فیلم پلیس Squad وجود داشته باشند را حل کند! و فیلم های تفنگ برهنه.دانلود سامراسلم 1994 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.