دانلود سامراسلم 1995

دانلود سامراسلم 1995 با کیفیت HD

ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1995 : SummerSlam 1995 هشتمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 آگوست 1995 در پیتسبورگ سیویک آرنا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد.پرداخت به ازای هر بازدید 0.9 خرید، معادل تقریباً 205000 خرید در سال 1995 دریافت کرد (1.0 معادل تقریباً 230000 خانه در بازار داخلی در آن سال). اگر چه این میزان نسبت به نرخ خرید برای پرداخت به ازای هر نمایش In Your House 2 که در ماه قبل انجام شد افزایش داشت، در رویداد SummerSlam در سال 1994 که نرخ خرید 1.3 دریافت کرد، این نرخ کاهش یافت.

نتایج مسابقات رویداد

در مجموع 9 مسابقه در این رویداد برگزار شد.مسابقه اصلی که برای قهرمانی WWF بود بین دیزل و کینگ میبل برگزار شد. دیزل عنوان قهرمانی را حفظ کرد و میبل را پس از اجرای بند رخت از طناب دوم، سنجاق کرد. سه مسابقه روی آندرکارد وجود داشت که نسبت به سایر مسابقات بیشتر ساخته شد: آندرتیکر کاما را در یک مسابقه کاسکت شکست داد. پس از حمله یانکم و جری لالر در حالی که هارت در موقعیت “جلاد” بود، برت هارت با محرومیت آیزاک یانکم را شکست داد. سومین مسابقه در آندرکارد که افزایش قابل توجهی داشت، شاون مایکلز در مقابل ریزور رامون در رقابت برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF بود. این دو در یک مسابقه نردبانی به مصاف هم رفتند که مایکلز عنوان قهرمانی را حفظ کرد.

داستان

برجسته ترین دشمنی که در این رویداد رخ داد، بین قهرمان WWF دیزل و پادشاه حلقه، کینگ میبل (با همراهی مدیر و شریک تیم تگ، سر مو) بود. پادشاه میبل عنوان خود را با برنده شدن در مسابقات پادشاه حلقه به دست آورد.[9] در طول مسابقه Diesel’s Lumberjack با Sycho Sid در In Your House 2، کینگ میبل (که یکی از چوب بران بود) مداخله کرد و دیزل را به پله های رینگ پرت کرد.

علیرغم دخالت میبل، دیزل عنوان را حفظ کرد و سید را پس از یک بوت بزرگ ثابت کرد.در قسمت 7 آگوست دوشنبه شب راو، دیزل با سر مو روبرو شد. میبل در کنار رینگ ظاهر شد و حواس دیزل را پرت کرد. لحظاتی بعد، شاون مایکلز برای حمایت از دیزل به کنار رینگ آمد. پس از پیروزی دیزل در مسابقه، میبل با بند رخت و افتادن پا به او حمله کرد. میبل سپس به مایکلز حمله کرد.دانلود سامراسلم 1995 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.