دانلود سامراسلم 1998

دانلود سامراسلم 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1998 : SummerSlam 1998 یازدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 30 آگوست 1998 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک اتفاق افتاد. یازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب.

امسال SummerSlam برای اولین بار در حلقه Edge قابل توجه بود. همچنین به دلیل اینکه بیشترین خرید SummerSlam Pay-Per-View در تاریخ این رویداد بود، با 700000 خرید قابل توجه بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه انفرادی برای قهرمانی WWF بین استون کلد استیو آستین و آندرتیکر بود. آستین مسابقه را از طریق پین فال پس از یک ضربه کم و شگفت انگیز برنده شد تا قهرمانی WWF را حفظ کند. مسابقه اصلی روی آندرکارد یک مسابقه نردبانی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF بین تریپل اچ و راک بود که تریپل اچ در ادامه قهرمانی بین قاره ای را به دست آورد.

داستان

هر چند مسابقه پرداخت به ازای نمایش با جنجال به پایان رسید. منکیند، شریک کین به رینگ آمد و پس از آن آندرتیکر، شوت او با صندلی به منکیند اشتباه گرفته شد و در عوض با آستین ملاقات کرد و او را باز کرد و به قیمت بازی تمام شد. تا این لحظه، آندرتیکر از زمان اولین بازی خود در اکتبر گذشته، چیزی جز تحقیر برادر کوچکترش نشان نداده بود، اما در راو توضیح داد که تا زمانی که برادرش خود را به آتش بکشد، بیکار نخواهد نشست (شرط مسابقه First Blood در صورت شکست کین).

در اپیزود 6 جولای Raw is War، وینس مک ماهون مسابقه SummerSlam #1 Contender را بین کین، آندرتیکر و منکیند اعلام کرد. زمانی که آندرتیکر ظاهر نشد، مسابقه به هر حال با شکست وحشیانه Mankind توسط کین آغاز شد و با خوشحالی مک ماهون پیروز شد، اما در اواسط جشن، کین نقاب خود را پاره کرد و نشان داد که در واقع آندرتیکر در لباس مبدل بود.دانلود سامراسلم 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.