دانلود سامراسلم 2019

دانلود سامراسلم 2019 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2019 : SummerSlam 2019 سی و دومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 11 آگوست 2019 در ورزشگاه Scotiabank Arena در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد و دومین سامراسلم بود که پس از رویداد سال 2004 در این مکان برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

12 مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ست رولینز براک لزنر را شکست داد و برای دومین بار قهرمان مسابقات جهانی راو شد. در مسابقه ماقبل آخر، بری وات برای اولین بار شخصیت جدید خود “Fiend” را معرفی کرد و فین بالر را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، شارلوت فلیر تالار مشاهیر WWE تریش استراتوس را با سابمیشن شکست داد، کوین اونز شین مک ماهون را شکست داد تا شغل خود را حفظ کند، قهرمان اسمکدان دبلیو دبلیو ای کوفی کینگستون با رندی اورتون مبارزه کرد و در نتیجه کینگستون عنوان قهرمانی را حفظ کرد و گلدبرگ زیگلر دادل را شکست داد.

داستان

در رسلمنیا 35، ست رولینز براک لزنر را شکست داد و قهرمان جهانی شد. لزنر سپس برای چند هفته از تلویزیون ناپدید شد و سپس خود را در مسابقه نردبان پول در بانک 2019 قرار داد و پیروز شد و در هر زمان در سال آینده یک مسابقه برای قهرمانی جهان به انتخاب خود به دست آورد. لزنر پس از دست انداختن چند پول نقد، سرانجام قرارداد Money in the Bank را در Extreme Rules دریافت کرد و بلافاصله پس از اینکه رولینز عنوان را حفظ کرد، قهرمانی جهانی را پس گرفت.

در راو شب بعد، رولینز برنده یک نبرد رویال 10 نفره کراس برند شد تا در سامراسلم یک مسابقه مجدد مقابل لزنر کسب کند. در جریان راو یونیون در 22 جولای، مدافع لزنر، پل هیمن، اظهار داشت که لزنر از رولینز پول نقد کرده است، زیرا رولینز در رسلمنیا 31 در مارس 2015 همین کار را با لزنر انجام داده بود..دانلود سامراسلم 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.