دانلود سروایور سریز 1994

دانلود سروایور سریز 1994 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1994 : این رویداد هشتمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در شب شکرگزاری در 23 نوامبر 1994 در فریمن کولیسئوم در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. از زمان آغاز به کار، سریال Survivor همیشه در تاریخ سنتی شب شکرگزاری برگزار می شود. سروایور سریز زیر و تمام نمایش‌های بعدی در یکشنبه‌های مختلف قبل از شکرگزاری برگزار شده‌اند (رویدادهای 2005 و 2006 استثنا بودند، زیرا در یکشنبه بعد از آخر هفته شکرگزاری برگزار شدند).

نتایج مسابقات

دو مسابقه رویداد اصلی برگزار شد. در مرحله اول، باب بک لاند قهرمانی WWF را از برت هارت در مسابقه سابیمیشن پس از آن که برادر برت، اوون، مادرشان را متقاعد کرد که برای پایان مسابقه حوله بیندازد، برنده شد. در رویداد اصلی دیگر، آندرتیکر یوکوزونا را در یک مسابقه کاسکت با چاک نوریس به عنوان مجری حلقه مهمان ویژه شکست داد.

این رویداد همچنین دارای سه مسابقه حذفی و دو مسابقه انفرادی بود. ریزور رامون گروه The Bad Guys را در مقابل تیم The Teamsters دیزل رهبری کرد. رامون پس از شمارش تمام اعضای تیم دیگر، بازی را برای تیمش برد. Doink the Clown با سه مینجت ترکیب شد تا Clowns Are Us را در مسابقه ای با خانواده سلطنتی تشکیل دهند که از جری لالر و سه دلقک تشکیل شده است. خانواده سلطنتی در این مسابقه پیروز شدند، اما هر هفت رقیب دیگر پس از مسابقه به لاولر حمله کردند. Lex Luger رهبری Guts and Glory را در مقابل تیم میلیون دلاری شرکت، که توسط تد دیبیاس مدیریت می شد، رهبری کرد. تیم دیبیاس پس از اینکه لوگر، آخرین کشتی گیر تیمش، پین شد، پیروز شد.

شاون مایکلز و دیزل، قهرمانان تگ تیم WWF که در این رویداد حضور داشتند، پس از اینکه مایکلز به طور تصادفی در طول مسابقه دیزل را لگد کرد، شروع به درگیری کردند. آنها عنوان خود را خالی کردند و یک خصومت را آغاز کردند که منجر به مسابقه ای در رسلمنیا یازدهم شد. سه روز پس از سری Survivor، دیزل با غلبه بر بک‌لاند قهرمان سنگین‌وزن WWF شد. رقابت بین بک لاند و برت هارت ادامه یافت و آنها در رسلمنیا یازدهم نیز با یکدیگر روبرو شدند.

ادامه نتایج

دشمنی بین The Undertaker و Yokozuna در Survivor Series 1993 آغاز شد. در طول یک مسابقه حذفی، یوکوزونا نتوانست به آندرتیکر آسیب برساند، علیرغم اینکه سر آندرتیکر را به پله های رینگ کوبید و بانزای دراپ را روی او انجام داد.[21] مسابقه ای برای رویال رامبل 1994 رزرو شد که در آن آندرتیکر قهرمان سنگین وزن WWF جهانی یوکوزونا را برای کسب عنوان در مسابقه کاسکت به چالش کشید. در طول مسابقه که شامل بند عدم محرومیت بود، آقای فوجی، مدیر یوکوزونا، 9 کشتی گیر دیگر را استخدام کرد تا از طرف یوکوزونا مداخله کنند.

یوکوزونا پس از باز کردن کوزه The Undertaker که طبق داستان، راز قدرت آندرتیکر را در خود داشت، مسابقه را برد. پس از مسابقه، آندرتیکر روی صفحه ویدیو ظاهر شد و قول داد که روزی به فدراسیون جهانی کشتی بازگردد.او برای چندین ماه دیده نشد، اگرچه، در واقع، او از کشتی مرخصی می گرفت تا جراحات را بهبود بخشد.آندرتیکر در سامراسلم 1994 بازگشت و یک آندرتیکر شبیه به هم را شکست داد.بازی برگشت مقابل یوکوزونا برای بازی Survivor Series برنامه ریزی شده بود. این نیز قرار بود یک مسابقه کاسکت باشد، اما چاک نوریس به عنوان یک داور خارجی ویژه برای جلوگیری از تداخل وارد زمین شد.دانلود سروایور سریز 1994 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین میتونید دانلود آرشیو کامل سروایور سریز از مدرن لذت ببرید.