دانلود سروایور سریز 2002

دانلود سروایور سریز 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2002 : سروایور سریز 2002 شانزدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 17 نوامبر 2002 از مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. تم رسمی آهنگ “Always” از Saliva بود که آهنگ و موسیقی ورودی کریس جریکو را به صورت زنده از The World اجرا کرد. این اولین سروایور سریز بود که با نام WWE برگزار شد، پس از اینکه تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در ماه مه تغییر نام داد، و همچنین اولین سروایور سریز بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی برند راو، اولین مسابقه Elimination Chamber برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که شامل قهرمان فعلی تریپل اچ، شاون مایکلز، کریس جریکو، بوکر تی، راب ون دام و کین بود. مایکلز بعد از آخرین حذف تریپل اچ، مسابقه را برد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری براک لزنر در مقابل بیگ شو برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که بیگ شو برنده این عنوان شد.

مسابقه مشخص شده روی آندرکارت یک مسابقه تگ حذف تهدید سه گانه برای مسابقات قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای بود که شامل ادج و ری میستریو، لوس گوئرروس (ادی و چاوو گوئررو) و کرت آنگل و کریس بنوا بود. Los Guerreros برنده مسابقه شد و پس از آخرین حذف Edge و Mysterio قهرمان WWE Tag Team شد. این دومین رویداد سروایور سریز بود که هیچ مسابقه حذفی سروایور سریز را شامل نشد، اولین مورد در سال 1998 بود.

داستان

دشمنی اصلی در سروایور سریز در برند راو بین تریپل اچ، راب ون دام، بوکر تی، کین، کریس جریکو و شاون مایکلز بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. این دشمنی در اپیزود 2 سپتامبر از راو شروع شد، زمانی که مدیر کل راو اریک بیشوف به تریپل اچ عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را در قالب کمربند طلای بزرگ اعطا کرد. بعداً در آن نسخه، تریپل اچ با موفقیت از عنوان Ric Flair دفاع کرد اما در یک مسابقه تگ تیمی به Ric Flair و Rob Van Dam در پایان نمایش شکست خورد. در اپیزود 9 سپتامبر راو، راب ون دام با شکست دادن کریس جریکو، جف هاردی و بیگ شو در یک مسابقه حذفی چهار طرفه، به مدعی شماره یک قهرمانی سنگین وزن جهان تبدیل شد.

در اپیزود 16 سپتامبر راو، ون دام پس از دخالت تریپل اچ، قهرمانی بین قاره‌ای WWE را به کریس جریکو باخت.در Unforgiven، ون دام برای قهرمانی سنگین وزن جهان با تریپل اچ روبرو شد، که بعد از اینکه ریک فلیر با پتک به او ضربه زد، به تریپل اچ اجازه داد تا او را با شجره نامه تمام کند، بنابراین عنوان را حفظ کرد.در 30 سپتامبر در قسمت راو، تریپل اچ بابا ری دادلی را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.دانلود سروایور سریز 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.