دانلود سروایور سریز 2005

دانلود سروایور سریز 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2005 : سروایور سریز 2005 نوزدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 27 نوامبر 2005 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد و شامل 6 مسابقه کشتی حرفه ای بود. این سومین رویدادی است که در دیترویت از سال‌های 1991 و 1999 برگزار می‌شود.

نتایج مسابقات

در اولین مسابقه از دو مسابقه اصلی، قهرمان WWE، جان سینا، کورت آنگل را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. دومین رویداد اصلی یک مسابقه بین 5 به 5 سروایور سریز بود که در آن تیم اسمکدان! (باتیستا، ری میستریو، جان “برادشاو” لیفیلد (JBL)، بابی لشلی و رندی اورتون) پس از آخرین بار حذف مایکلز، تیم راو (شان مایکلز، کین، بیگ شو، کارلیتو و کریس مسترز) را شکست دادند. در یک مسابقه دیگر، تریپل اچ در مسابقه Last Man Standing، ریک فلیر را شکست داد.

داستان

رقابت اصلی که منجر به این رویداد شد، بین راو و اسمک‌دان بود! برندها به عنوان یک کل، به جای کشتی گیران فردی. این رقابت در WWE Homecoming آغاز شد، یک قسمت ویژه از Raw در 3 اکتبر زمانی که مدیر کل Raw، Eric Bischoff یک مسابقه شامل SmackDown را متوقف کرد! کشتی گیران با خاموش کردن چراغ ها. در عوض، اسمکدان بیشوف! همتای او، تئودور لانگ، مسابقه راو را قطع کرد. در نتیجه، کشتی گیران دو برند شروع به نزاع کردند و قبل از رویارویی با یکدیگر در مسابقه تگ تیم در تابو سه شنبه در نمایش طرف مقابل دخالت کردند.

ری میستریو و مت هاردی از اسمکدان، کریس مسترز و جین اسنیتسکی از راو را شکست دادند. پس از تابو سه‌شنبه، بیشوف و لانگ توافق کردند که تیم‌های هر برند در یک مسابقه 5 به 5 سروایور سریز با یکدیگر روبرو شوند، در حالی که این دو مدیر در یک مسابقه انفرادی در سری Survivor کشتی بگیرند. تیم ها در هر دو نمایش و باتیستا، کاپیتان اسمکدان با هم دشمنی داشتند! تیم، پس از چندین بار حمله دچار آسیب دیدگی شد.دانلود سروایور سریز 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.