دانلود سروایور سریز 2006

دانلود سروایور سریز 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2006 : سروایور سریز 2006 بیستمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 نوامبر 2006 در مرکز Wachovia در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این اولین سری Survivor بود که شامل نام تجاری ECW بود.

نتایج مسابقات

مسابقه اصلی در اسمکدان! نام تجاری کینگ بوکر در مقابل باتیستا برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که باتیستا پس از ضربه زدن به بوکر با کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان با پین فال قهرمان شد. مسابقه اصلی در برندهای Raw و ECW تیم سینا (جان سینا، بابی لشلی، کین، سابو و راب ون دام) در مقابل تیم بیگ شو (Big Show، Test، Finlay، Montel Vontavious Porter و Umaga) در یک مسابقه 5 بر 5 بود. مسابقه سری Survivor. تیم سینا بعد از اینکه سینا آخرین بار بیگ شو را پین کرد، مسابقه را برد.

مسابقه اولیه در اسمکدان! نام تجاری کریس بنوا در مقابل چاوو گوئررو جونیور برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در ایالات متحده بود که بنوا پس از مجبور کردن گوئررو به تسلیم شدن به شارپ شوتر برنده شد. میکی جیمز در مسابقه بازنشستگی لیتا لیتا را با Mickie DDT شکست داد و قهرمانی WWE دیواز را به دست آورد. مسابقه اصلی روی کارت تیم DX (تریپل اچ، شاون مایکلز، جف هاردی، سی ام پانک و مت هاردی) در مقابل تیم Rated-RKO (ادج، رندی اورتون، جانی نیترو، مایک ناکس و گرگوری هلمز) در یک مسابقه 5 بر 5 بود. مسابقه سری Survivor. تیم DX بعد از اینکه تریپل اچ اورتون را به دنبال شجره نامه سنجاق کرد، مسابقه را برد. این اولین بار از زمان ایجاد پسوند نام تجاری بود که کشتی گیرانی از برندهای مختلف در یک تیم سروایور سریز کشتی گرفتند.

داستان

دشمنی اولیه در اسمکدان! بین کینگ بوکر قهرمان سنگین وزن جهان و باتیستا بود. باتیستا این عنوان را در فیلادلفیا در مرکز واچوویا در قسمت 13 ژانویه اسمک‌دان!، همان مکان دقیق سروایور سریز به دلیل آسیب دیدگی عضله سه سر باز گذاشت. کینگ بوکر قبلاً با باتیستا روبرو شده بود و قهرمانی سنگین وزن جهان را با دو پرداخت به ازای حفظ کرده بود.

بازدیدها (SummerSlam و No Mercy – دومی در چهار راه مرگبار) از زمان بازگشت او در قسمت 7 ژوئیه اسمکدان!. این بار تئودور لانگ اعلام کرد که مسابقه در سروایور سریز آخرین شانس باتیستا برای قهرمانی سنگین وزن جهان خواهد بود. دعوای دیگر بین The Undertaker و آقای کندی بود. کندی با محرومیت آندرتیکر را در No Mercy شکست داد. در نسخه 10 نوامبر اسمکدان!، کندی بار دیگر آندرتیکر را به چالش کشید و به خود می بالید که چهار قهرمان سابق جهان را شکست داده است. مسابقه به یک مسابقه خون اول تبدیل شد.دانلود سروایور سریز 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.