دانلود سروایور سریز 2020

دانلود سروایور سریز 2020 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2020 : سروایور سریز 2020 سی و چهارمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 22 نوامبر 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این آخرین PPV WWE بود که از مرکز Amway در طول همه‌گیری COVID-19 ارائه شد، زیرا ThunderDome به دلیل شروع فصل‌های ECHL و NBA 2020-21 به Tropicana Field در سنت پترزبورگ، فلوریدا منتقل شد.

نتایج مسابقات

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. این کارت با دو مسابقه سنتی حذفی سروایور سریز برجسته شد: تیم‌های مردان و دیواز راو بر اسمکدان پیروز شدند. در مسابقه اصلی، قهرمان جهانی اسمک‌دان، رومن رینز، قهرمان دبلیو دبلیو ای، درو مک اینتایر را شکست داد. همچنین در این کارت، ساشا بنکس، قهرمان زنان اسمک‌دان، قهرمان دیواز راو، آسوکا، و قهرمانان تگ تیم اسمک‌دان، استریت پروفیتس (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) قهرمانان تیم راو تگ The New Day (کوفی کینگستون و خاویر وودز) را شکست دادند. راو با برنده شدن در چهار مسابقه از هفت مسابقه برتری برند را به دست آورد.

و در مبارزه افتتاحیه، بکی لینچ، قهرمان زنان راو، شارلوت فلیر، قهرمان دیواز اسمکدان را شکست داد. این رویداد همچنین به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین بازی The Rock’s WWE در سروایور سریز در سال 1996، جایی که یک 25 نفره با نام تجاری دوگانه به افتخار این مناسبت برگزار شد، برگزار شد. Omos Raw با حذف آخرین SmackDown’s Ricochet برنده شد. راو با برنده شدن در پنج مسابقه از هفت مسابقه، تنها به استثنای مسابقات قبل از نمایش و رویداد اصلی، برتری برند را به دست آورد. این رویداد همچنین با فیلم Red Notice از نتفلیکس، که The Rock در آن حضور دارد، تبلیغاتی داشت.

داستان

مسابقات مقدماتی بازی حذفی سروایور سریز مردان در قسمت 26 اکتبر راو آغاز شد. ای جی استایلز، کیت لی، و شیمس به ترتیب با شکست دادن جف هاردی، الیاس و ریدل، سه جایگاه اول تیم راو را به دست آوردند.هفته بعد، براون استرومن با شکست دادن لی و شیمس در یک مسابقه تهدید سه گانه به تیم راه یافت.ریدل با شکست دادن الیاس و هاردی در یک مسابقه تهدید سه گانه در قسمت 9 نوامبر، جایگاه نهایی را در تیم راو به دست آورد.

دو عضو اول تیم اسمکدان در قسمت 30 اکتبر اسمکدان مشخص شدند. کوین اونز و جی اوسو به ترتیب با شکست دادن دالف زیگلر و دنیل برایان واجد شرایط شدند.هفته بعد، پادشاه کوربین و ست رولینز به ترتیب با شکست دادن ری میستریو و اوتیس، دو جایگاه بعدی را کسب کردند.در قسمت 20 نوامبر، آدام پیرس، مسئول WWE، اوتیس را به عنوان عضو نهایی تیم اسمکدان معرفی کرد.

برای بازی حذفی سروایور سریز دیواز، ابتدا هر پنج عضو تیم راو در قسمت 26 اکتبر راو فاش کردند. آدام پیرس و پت باک، مسئولان دبلیو دبلیو ای، آدام پیرس و پت باک اعلام کردند که قهرمانان تگ تیم دیواز دبلیو دبلیو ای، نیا جکس و شاینا بازلر، به همراه مندی رز و دانا بروک، نماینده تیم راو خواهند بود. رتبه پنجم و آخر با یک مسابقه چهار جانبه مرگبار در آن شب مشخص شد که لانا با شکست دادن لیسی ایوانز، پیتون رویس و نیکی کراس برنده شد. اوانز و رویس جایگزین شوند.دانلود سروایور سریز 2020 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.