دانلود هل این سل 2011

دانلود هل این سل 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2011 : Hell in a Cell 2012 سومین رویداد سالانه هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.در 2 اکتبر 2011 در نیواورلئان آرنا در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد. در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. این رویداد 182000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 210000 خرید در سال قبل کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش. در رویداد اصلی، آلبرتو دل ریو سی ام پانک و مدافع عنوان قهرمانی جان سینا را در اولین مسابقه تریپل تهدید جهنم در سل شکست داد. و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. این رویداد همچنین دومین مسابقه Hell in a Cell را به نمایش گذاشت. که در آن مارک هنری رندی اورتن را در مسابقه Hell in a Cell شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.

داستان

رقابت اصلی به سمت Hell in a Cell مربوط به مسابقات قهرمانی WWE بود. در 18 سپتامبر 2011، جان سینا آلبرتو دل ریو را در Night of Champions شکست داد. و ده بار قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. در اپیزود شب بعد از برنامه راو، WWE COO Triple H اولین مسابقه سه گانه تهدید جهنم در یک Cell را اعلام کرد. که در آن سینا از عنوان خود در برابر آلبرتو دل ریو و سی ام پانک دفاع کرد و به پانک بند ریمچ را داد که هرگز دریافت نکرد.

رقابت دیگر مربوط به قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در 18 سپتامبر 2011، مارک هنری در Night of Champions رندی اورتن را شکست داد و اولین عنوان جهانی خود را به دست آورد. در قسمت شب بعد از راو، تئودور لانگ، مدیر کل اسمک‌دان، اعلام کرد. که اورتن از بند بازگشت خود در Hell in a Cell استفاده می‌کند. و این مسابقه در داخل آن ساختار انجام می‌شود.دانلود هل این سل 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.