دانلود هل این سل 2018

دانلود هل این سل 2018 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2018 – Hell in a Cell 2018 دهمین رویداد هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 16 سپتامبر 2018 در مرکز AT&T در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. پیش از این، Hell in a Cell هر سال در ماه اکتبر برگزار می شد، بنابراین رویداد 2018 اولین رویدادی بود که در آن ماه رخ نداد. این رویداد سال بعد به اسلات اکتبر بازگشت، اما در سال 2021، مجموعه رویداد به ژوئن منتقل شد.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. رویداد اصلی، که مسابقه جهانی قهرمانی راو در یک مسابقه سلولی بین مدافع عنوان قهرمانی رومن رینز و براون استرومن با داور ویژه میک فولی بود، پس از بازگشت براک لزنر و حمله به هر دو مرد، بدون مسابقه پایان یافت و آنها را قادر به ادامه کار نکرد. این نیز بازی نقدی استرومن در بانک بود که از قبل برنامه ریزی شده بود. در مسابقه دیگر Hell in a Cell، که مبارزه افتتاحیه بود، رندی اورتن جف هاردی را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، AJ Styles قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در مقابل ساموآ جو به طور بحث برانگیزی حفظ کرد، بکی لینچ شارلوت فلیر را شکست داد و قهرمانی زنان اسمکدان را برد و روندا روسی با شکست الکسا بلیس قهرمانی زنان راو را حفظ کرد.

داستان

در سامراسلم، رومن رینز براک لزنر را شکست داد و قهرمان جهانی شد. قبل از شروع مسابقه، براون استرومن، برنده قرارداد Money in the Bank بیرون آمد و اعلام کرد که برنده مسابقه را نقد می کند و در کنار رینگ می ماند. با این حال، استرومن در طول مسابقه توسط لزنر ناتوان شد و مانع از پول نقد او شد. این حواس پرتی به رینز اجازه داد تا لزنر را شکست دهد و قهرمانی را به دست آورد.

شب بعد در راو، استرومن پس از دفاع موفقیت آمیز رینز از عنوان یک بار دیگر تلاش کرد پول نقد کند، اما توسط دین امبروز و ست رولینز که به کمک رینز آمدند، مانع شد. Shield.هفته بعد، استرومن با رینز روبرو شد و اعلام کرد که در Hell in a Cell در داخل ساختار همنام پول نقد خواهد داشت تا آمبروز و رولینز نتوانند دخالت کنند. در قسمت 10 سپتامبر، میک فولی به عنوان مهمان ویژه معرفی شد. داور مسابقه.دانلود هل این سل 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.