دانلود هل این سل 2022

دانلود هل این سل 2022 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

برگزاری

دانلود هل این سل 2022 : Hell in a Cell 2022 چهاردهمین رویداد هل این سل است که توسط WWE تولید می شود. این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد در 5 ژوئن 2022 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این رویداد در سال 2023 با Night of Champions جایگزین شد.

مسابقات

در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، کودی رودز در مسابقه Hell in a Cell ست “فریکین” رولینز را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، The Judgment Day (Edge، Damian Priest، و Rhea Ripley) AJ Styles، Finn Bálor و Liv Morgan را در یک مسابقه ترکیبی شش نفره شکست داد، بابی لشلی Omos و MVP را در یک مسابقه 2-در- شکست داد. 1 مسابقه هندیکپ، و در مبارزه افتتاحیه، بیانکا بلایر آسوکا و بکی لینچ را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد تا قهرمانی زنان خام را حفظ کند.

داستان

پس از شکست دادن ست “فریکین” رولینز در رسلمنیا 38 و رسلمنیا بک‌لش،کودی رودز یک مسابقه قهرمانی ایالات متحده در برابر تئوری در قسمت 9 مه راو دریافت کرد. با این حال، در طول مسابقه، رولینز به رودز حمله کرد، و این عنوان به قیمت رودز تمام شد.هفته بعد، رودز رولینز را به مسابقه دیگری، این بار در Hell in a Cell دعوت کرد، که رولینز پذیرفت.

در شب 2 رسلمنیا 38، اج پس از دخالت دامیان پریست، ای جی استایلز را شکست داد.اج و پریست بعداً گروهی به نام روز داوری تشکیل دادند. در رسلمنیا بک‌لش، با وجود محرومیت پریست از رینگ‌ساید، اج دوباره استایلز را پس از دخالت رئا ریپلی شکست داد.در راو زیر، ریپلی گفت که برای بهتر شدن به Judgment Day پیوست و لیو مورگان را شکست داد. بعداً در همان شب، فین بالر، پریست را از طریق رد صلاحیت پس از دخالت اج شکست داد.دانلود هل این سل 2022 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2022 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.