دانلود گریت آمریکن بش 2006

دانلود گریت آمریکن بش 2006

دانلود گریت آمریکن بش 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریت آمریکن بش 2006 : Great American Bash 2006 سومین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد و و به طور کلی هجدهمین رویداد Great American Bash بود.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 23 ژوئیه 2006 در Conseco Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. این آخرین PPV Great American Bash بود که انحصاری برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 23 در سال بعد، PPV های انحصاری برند متوقف شدند.

گریت کالی و بابی لشلی در ابتدا قرار بود در مسابقات مربوطه خود در برابر The Undertaker در مسابقه زندان پنجابی و در برابر Finlay برای قهرمانی WWE ایالات متحده به رقابت بپردازند، اما هر دو به دلیل افزایش آنزیم در کبد که باعث ایجاد آنزیم در کبد می شود، از مسابقه کنار گذاشته شدند. احتمالاً نشان دهنده هپاتیت است. آزمایش‌های بیشتر بعد از رویداد برای هر دوی آنها روشن شد. مارک هنری همچنین قرار بود در مسابقه کینه توزی با باتیستای بازگشته به رقابت بپردازد، اما او درست قبل از این رویداد در مسابقه ای در رویداد اصلی شنبه شب XXXIII، تاندون کشکک خود را پاره کرد و کاسه زانو خود را در رفت و مجبور به جایگزینی به شکل آقای کندی شد. .

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی ری میستریو در مقابل کینگ بوکر برای قهرمانی جهان بود که بوکر پس از مداخله چاوو گوئررو با پین فال پیروز شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، آندرتیکر در مقابل بیگ شو در اولین مسابقه زندان پنجابی بود که آندرتیکر با فرار از ساختار پیروز شد. یکی دیگر از بازی های اولیه در آندرکارت باتیستا در مقابل آقای کندی بود که کندی پس از محرومیت باتیستا برنده شد.

داستان

دعوای اصلی بر سر مسابقه بزرگ آمریکایی بین ری میستریو و کینگ بوکر بر سر مسابقات قهرمانی جهان بود. در قسمت هفتم ژوئیه اسمکدان!، بوکر با آخرین بار با حذف ویلیام ریگال و مت هاردی در نبرد رویال، به مدعی شماره یک قهرمانی جهان تبدیل شد. در اواخر همان شب، بوکر و ملکه شرمل، همسر بوکر، به میستریو در پشت صحنه حمله کردند و اعدام شدند. یک ضربه کم

هفته بعد، در اسمکدان!، میستریو با ویلیام ریگال، یکی از اعضای دادگاه بوکر روبرو شد. بوکر که در حال ارائه تفسیر برای مسابقه بود، سعی کرد مداخله کند و به میستریو حمله کند. با این حال، میستریو به بوکر حمله کرد و ریگال را برای پیروزی پین کرد. پس از مسابقه، میستریو یک 619 و یک سنتون نشسته روی بوکر اجرا کرد. در نسخه 21 جولای اسمکدان!، میستریو بوکر را در یک مسابقه بدون عنوان شکست داد. میستریو بوکر را پس از مداخله 619 نفری چاوو گوئررو به دام انداخت.دانلود گریت آمریکن بش 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.