دانلود سامراسلم 2013

دانلود سامراسلم 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2013 : SummerSlam 2013 بیست و ششمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد. در 18 آگوست 2013 در استیپلز سنتر در لس آنجلس، کالیفرنیا برای پنجمین سال متوالی برگزار شد.این رویداد 296,900 خرید دریافت کرد که نسبت به رویداد سال گذشته 358,000 کمتر است.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، دنیل برایان جان سینا را شکست داد و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای شد و تریپل اچ به عنوان داور ویژه میهمان بازی کرد. اما توسط تریپل اچ مورد حمله قرار گرفت و دقایقی بعد آن را به رندی اورتون که پول در بانک را نقد کرد از دست داد. قرارداد. در دیگر مسابقات برجسته، آلبرتو دل ریو کریستین را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. و براک لزنر سی ام پانک را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد.

داستان

در اپیزود 15 جولای راو، برد مدوکس، مدیر کل جدید راو اعلام کرد که جان سینا قهرمان WWE می تواند حریف سامراسلم خود را انتخاب کند. اواخر همان شب، پس از انجام یک نظرسنجی غیررسمی از تماشاگران زنده، او دانیل برایان را انتخاب کرد. در هفته‌های قبل از سامراسلم، وینس مک ماهون با تلاش برای تراشیدن ریش دنیل برایان، او را مورد سرزنش قرار می‌داد. و او را در مقابل دوست سابقش کین قرار می‌داد.

در اپیزود 12 آگوست راو، مدوکس به عنوان داور ویژه میهمان در مسابقه ای با برایان در مقابل وید بارت حضور داشت. پس از شمارش سریع برای اجازه دادن به بارت برنده مسابقه، مدوکس خدمات خود را به عنوان داور میهمان برای مسابقه سینا و برایان در PPV زمانی که تریپل اچ واسطه شد، ارائه کرد و اعلام کرد که به جای آن به عنوان داور بازی خواهد کرد. (با علامت شجره نامه به مدوکس).دانلود سامراسلم 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.