دانلود پیبک 2016

دانلود پیبک 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود پیبک 2016 : Payback 2016 چهارمین رویداد سالانه کشتی کج از سری پیبک بود که توسط WWE تولید شد. در درجه اول برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 1 می 2016 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینویز برگزار شد و سومین بازپرداخت پس از رویدادهای 2013 و 2014 در این مکان بود. این رویداد توسط WWE به عنوان اولین رویداد PPV عصر جدید در نظر گرفته می شود و آخرین رویداد Payback بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای برگزار شد. موضوع این رویداد کشتی گیرانی بود که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.

منتقدان واکنش‌های متفاوتی به این رویداد نشان دادند و از WWE به خاطر تبلیغ این رویداد به عنوان آغاز یک «عصر جدید» در حالی که از چندین خط داستانی استفاده می‌کردند انتقاد کردند. انتقادات ویژه ای برای اجرای مجدد بازی Montreal Screwjob در پایان مسابقه قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای وجود داشت. این نمایش همچنین آخرین حضور رایبک در شرکت را به نمایش می‌گذارد که او در آگوست 2016 منتشر شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، رومن رینز با شکست AJ Styles قهرمان سنگین وزن جهان WWE را حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، دین امبروز کریس جریکو را شکست داد، میز سزارو را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای را حفظ کند، و در مبارزه افتتاحیه، فینال مسابقات برای تعیین مدعیان شماره یک قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای، که بین انزو آمور و انزو آمور به رقابت پرداختند. کالین کسیدی در مقابل The Vaudeillains (آیدن انگلیسی و سیمون گوچ)، بدون رقابت به پایان رسید.

داستان

در رسلمنیا 32، رومن رینز تریپل اچ را شکست داد و برای سومین بار قهرمان سنگین وزن جهانی WWE شد. شب بعد در راو، رینز یک چالش آزاد برای قهرمانی صادر کرد که توسط کریس جریکو، ای جی استایلز، کوین اونز و پاسخ داده شد. سامی زین. این یک مسابقه چهار جانبه مرگبار را برای تعیین مدعی شماره یک برای عنوان در ادامه نمایش راه اندازی کرد، اما اوونز به زین حمله کرد و باعث شد او نتواند در مسابقه شرکت کند. او با سزارو بازگشته جایگزین شد. استایلز در این مسابقه پیروز شد و یک مسابقه عنوان قهرمانی را در مقابل رینز در پی بک کسب کرد.

هفته بعد، زین پس از ناتوانی در رقابت در هفته قبل، در مسابقه ای که شین مک ماهون ترتیب داده بود، با استایلز روبرو شد که در صورت پیروزی، وارد مسابقه عنوان می شد، اما استایلز پیروز شد. در قسمت 25 آوریل راو. ، استایلز رینز را از حمله لوک گالوز و کارل اندرسون نجات داد، سپس رینز بهبود یافت و به استایلز حمله کرد. زمانی که استایلز تلافی کرد، رینز تنظیم شد.دانلود پیبک 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.