دانلود اسمکدان 24 می 2024

دانلود اسمکدان 24 می 2024

دانلود اسمکدان 24 می 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات و برگزاری

  • مشاهده کینگ آف د رینگ سریع پس از برگذاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 1080 720 قرار گرفت
  • انتظار حضور کودی رودز و لوگان پل
  • نیم نهایی مسابقات کویین اند کینگ آف د رینگ
  • رندی اورتن vs تاما تونگا - مسابقه نیمه نهایی
  • بیانکا بلر vs نیا جکس - مسابقه نیمه نهایی
  • بیلی بتلز vs چلسی گرین
  • تکمیل ساخت داستان کویین اند کینگ آو د رینگ
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 8 الی 10 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 24 می 2024 : کمپانی این هفته یک شو اسمکدان پیش از کینگ اند کویین آف د رینگ را برگزار میکند.WWE SmackDown قسمت 24 می 2024 قرار است اولین قسمت تلویزیونی زنده WWE باشد که از عربستان سعودی پخش می شود زیرا تبلیغات برای رویداد King & Queen of the Ring 2024 به جده باز می گردد.

رندی اورتون با تاما تونگا مبارزه می کند در حالی که بیانکا بلایر در مسابقات نیمه نهایی مسابقات به مصاف نیا جکس می رود. بیلی قرار است در یک بازی بدون عنوان به مصاف چلسی گرین برود. منتظر دیدن کودی رودز و لوگان پل نیز باشید. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 24 مه 2024 در زیر هماهنگ کنید.

اورتون مقابل تونگا – نیمه نهایی پادشاه حلقه

رندی اورتن قرار است در نیمه نهایی پادشاه حلقه به مصاف تاما تونگا برود. در حالی که اورتون مورد علاقه برای پیروزی در این مسابقه است، اما تونگا از حمایت Bloodline پشت سر او برخوردار است. اورتون مدتی است که با Bloodline درگیر شده است. بنابراین، این برای او تازگی ندارد. اما آیا او برنامه ای برای مقابله با Bloodline دارد؟ آیا کوین اونز بخشی از این برنامه هاست؟

بلایر مقابل جکس – نیمه نهایی ملکه رینگ

نیا جکس هفته گذشته توانست نیمی از قهرمانان تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای را در جید کارگیل پشت سر بگذارد و علیرغم اینکه یک برد رد صلاحیت بود، به نیمه نهایی برسد. بیانکا بلایر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیفانی استراتون با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم کرد. اما آیا زمانی که نیا از قبل مزیت اندازه دارد، می تواند بر همین مسئله غلبه کند؟

بیلی بتلز چلسی گرین

طعنه ای از چلسی گرین به بیلی قهرمان زنان دبلیو دبلیو ای، او را در رینگ مقابل او در اسمکدان قرار داد. این یک مسابقه بدون عنوان است، اما بیلی مطمئناً دوست دارد در اسرع وقت دهان چلسی را ببندد تا از رفتار خودشیفته اش جلوگیری کند. پایپر نیون قرار است در گوشه چلسی باشد. آیا در نتیجه تأثیر می گذارد؟دانلود اسمکدان 24 می 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.