دانلود کلش ات د کاسل 2024

دانلود کلش ات د کاسل 2024 با کیفیت تضمینی

برگزاری و مسابقات

  • دانلود سریع رویدادها و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • لینک راو فردا قرار دادیم تو این پست فردا لینک دانلودش قرار میگیره
  • مسابقات ای جی و کودی همچنین درو و پریست قرار گرفت
  • سایر مسابقات رایگان در کانال تلگرام
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • کودی رودز vs ای جی استایلز - بر سر کمربند WWE - ای کوییت مچ
  • درو مکینتایر vs دیمین پریست - بر سر کمربند سنگین وزن
  • شروع ساخت داستان رویداد کلش ات د کسل
  • انتشار : یکشنبه 27 خرداد 15 ژوئن در گلاسکو، اسکاتلند

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود کلش ات د کاسل 2024 – WWE Clash at the Castle 2024 تنها رویداد کلش ات د کاسل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد.این دومین Clash at the Castle خواهد بود و در 15 ژوئن 2024 در OVO Hydro در گلاسکو، اسکاتلند برگزار می شود. این رویداد از طریق پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده پخش می شود و برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار می شود. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE است که در اسکاتلند برگزار می شود.

تاریخ رویداد

در اپیزود 1 آوریل 2024، دوشنبه شب راو، اعلام شد که دومین درگیری در قلعه در 15 ژوئن 2024 برگزار می شود. مکان آن روز بعد به عنوان OVO Hydro در گلاسکو، اسکاتلند تایید شد. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE است که در این کشور برگزار می شود و همچنین Clash at the Castle را به عنوان یک رویداد تکراری در بریتانیا ایجاد می کند. این برنامه از طریق PPV در سراسر جهان و سرویس های پخش زنده Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در بیشتر بازارهای بین المللی پخش می شود و کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان را به نمایش می گذارد. همچنین اعلام شد که قسمت شب قبل از جمعه شب اسمکدان در همان مکان برگزار خواهد شد. فروش بلیت ها در 26 آوریل با بسته های ترکیبی موجود آغاز شد.

داستان

در شب 2 رسلمنیا XL در 7 آوریل، درو مک اینتایر قهرمان سنگین وزن جهان شد. بعد از مسابقه، مک اینتایر به مفسر مهمان ویژه سی ام پانک، که ماه‌ها بود او را مسخره می‌کرد، طعنه زد تا پانک به او حمله کند. دامیان پریست متعاقباً مبلغ قرارداد Money in the Bank با مک اینتایر را نقد کرد تا این عنوان را به دست آورد.

در اپیزود 13 مه راو، پریست موافقت کرد که پس از خلاص شدن از نظر پزشکی از آسیب آرنج مک اینتایر، یک مسابقه مجدد بدهد. در پادشاه و ملکه رینگ. در 25 می، پل “تریپل اچ” لوسک، مدیر ارشد محتوای WWE اعلام کرد که مک اینتایر از نظر پزشکی برای اقدام درون رینگ تایید شده است و پریست از عنوان قهرمانی مقابل مک اینتایر در کشور زادگاه او اسکاتلند در کلش در قلعه: اسکاتلند دفاع خواهد کرد.دانلود کلش ات د کاسل 2024 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2024 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.