دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2011

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2011 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر پی پر ویو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2011 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها المنیشن چمبر،اکستریم رولز،اور د لیمیت،نایت آف چمپیونز،هل این سل،ونجنس و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2011 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2011 بیست و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 30 ژانویه 2011 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2011، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای راو یا قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان در رسلمنیا XXVII دریافت کرد. این آخرین رویال رامبل بود که تحت اولین پسوند برند برگزار شد، که در ماه آگوست به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره به کار گرفته شد.

رسلمنیا

رسلمنیا XXVII بیست و هفتمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 3 آوریل 2011 در گنبد جورجیا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این رویداد اولین رسلمنیا بود که در ایالت جورجیا و دومین رویدادی بود که پس از رسلمنیا XXIV در جنوب شرقی ایالات متحده برگزار شد. این همچنین آخرین رسلمنیا بود که در طول اولین تمدید برند برگزار شد، که در ماه آگوست به پایان رسید، اما در جولای 2016 دوباره برقرار شد. این شرکت به شدت شروع به اشاره به خود با مخفف WWE کرد. دواین «راک» جانسون به عنوان مجری این رویداد بود.

سامراسلم

SummerSlam 2011 بیست و چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای SummerSlam پرداخت به ازای مشاهده (PPV) تولید شده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 14 آگوست 2011 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برای سومین سال متوالی برگزار شد. این آخرین رویداد پرداخت به ازای هر نمایش WWE بود که قبل از انحلال افزونه اصلی برند برگزار شد، که در مارس 2002 معرفی شد، اگرچه تقسیم برند در جولای 2016 مجدداً معرفی شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2011 بیست و پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. این در 20 نوامبر 2011 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. همچنین اولین موردی بود که پس از رویداد سال 2002 در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد و همچنین اولین سری Survivor که پس از پایان اولین تمدید برند در ماه آگوست برگزار شد.