دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2012

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2012 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر پی پر ویو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2012 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها المنیشن چمبر،اکستریم رولز،اور د لیمیت،نو وی اوت،نایت آف چمپیونز،هل این سل و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2012 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل ۲۰۱۲ بیست و پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. در 29 ژانویه 2012 در مرکز اسکاترد در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2012، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی WWE یا قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا XXVIII دریافت کرد. این اولین رویال رامبل بود که از زمان پایان اولین تمدید برند در آگوست 2011 برگزار شد.

رسلمنیا

رسلمنیا XXVIII بیست و هشتمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. در 1 آوریل 2012 در استادیوم سان لایف در باغ میامی، فلوریدا برگزار شد. این پردرآمدترین رویداد PPV در تاریخ کشتی حرفه ای است.

سامراسلم

SummerSlam 2012 بیست و پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای سامرا اسلم پرداخت به ازای مشاهده (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. در 19 آگوست 2012 در استیپلز سنتر در لس آنجلس، کالیفرنیا برای چهارمین سال متوالی برگزار شد. این اولین SummerSlam بود که پس از پایان اولین تمدید برند، که مدت کوتاهی پس از رویداد سال 2011 اتفاق افتاد، برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2012 بیست و ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای پرداخت به ازای مشاهده (PPV) سری Survivor بود که توسط WWE تولید شد. در 18 نوامبر 2012 در Bankers Life Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا، که اولین سری Survivor در ایندیانا برگزار شد، برگزار شد. این رویداد 212000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 281000 خرید در سال گذشته کاهش داشت.