دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1997

دانلود کامل آرشیو پی پر ویوهای 1997

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1997 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها کینگ آف د رینگ،گرند زرو،وان نایت آنلی،بد بلاد و و دی جنریشن اکس بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1997همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1997 دهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 19 ژانویه 1997 از Alamodome در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا 13 سیزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. این رویداد توسط پلی استیشن ارائه شد و در 23 مارس 1997 در Rosemont Horizon در حومه شیکاگو Rosemont، ایلینوی برگزار شد. هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش رایگان برای همه.

سامراسلم

سامراسلم 1997 (با نام سامراسلم: هارت و سول) دهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شد. این رویداد در 3 آگوست 1997 در Continental Airlines Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. این رویداد دومین رویدادی بود که در نیوجرسی با اولین رویداد قبلی در سال 1989 برگزار شد.

سروایور سریز

سروایور سریز 1997 یازدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. این توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد. این رویداد در 9 نوامبر 1997 در مرکز مولسون در مونترال، کبک، کانادا برگزار شد. شعار این رویداد “Gang Rulz” به اصطبل های مختلف کشتی اشاره می کند که در این رویداد با یکدیگر دشمنی داشتند. هفت مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند.