دانلود اسمکدان 10 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 10 فوریه 2023

دانلود رایگان اسمکدان 10 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 10 فوریه 2023 – اپیزود WWE SmackDown در 10 فوریه 2023، قرار است با عنوان SmackDown Tag Match همراه شود، زیرا ساخت Elimination Chamber 2023 ادامه دارد.

Braun Strowman و Ricochet همگی آماده اند تا The Usos را برای قهرمانی تگ تیم اسمکدان به چالش بکشند. کریون کراس، ری میستریو، مدکپ ماس و سانتوس اسکوبار در یک مسابقه 4 طرفه مرگبار شماره 1 برای قهرمانی بین قاره ای با هم برخورد خواهند کرد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت مسابقه WWE SmackDown در 10 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

The Usos vs Braun Strowman & Ricochet

هفته گذشته، Braun Strowman & Ricochet Imperium را شکست داد و برنده مسابقات SmackDown Tag Team Title Contenders شد و در مقابل The Usos یک شات عنوان کسب کرد. با این حال، جی اوسوس پس از اینکه جناح در رویال رامبل 2023 به سامی زین حمله کرد، از The Bloodline خارج شد. جی از آن زمان تاکنون هیچ حضوری نداشته است. آیا او این جمعه برای دفاع از عناوین به همراه برادرش ظاهر می شود یا Usos از قانون پرنده آزاد استفاده می کند و سولو سیکوآ را وادار می کند به جای جی از عنوان دفاع کند؟

کریون کروس vs ری میستریو vs دیوانه ماس vs سانتوس اسکوبار

پس از اپیزود هفته گذشته اسمک‌دان، اعلام شد که یک مسابقه چهار طرفه مرگبار در این جمعه برگزار می‌شود تا رقیب بعدی مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای گانتر مشخص شود. کریون کراس، ری میستریو، دیوانه ماس و سانتوس اسکوبار بخشی از این مسابقه چهار جانبه خواهند بود. بنابراین، چه کسی نفر بعدی خواهد بود که گانتر را برای این عنوان به چالش می کشد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

در حالی که انتظار می‌رود درام پیرامون جی اوسو محور اصلی نمایش باشد، انتظار شنیدن صدای سامی زین را نیز داشته باشید زیرا او قرار است رومن رینز را در Elimination Chamber برای مسابقات قهرمانی جهانی WWE به چالش بکشد.

وایکینگ رایدرها هفته گذشته بوچ و ریج هالند را شکست دادند، اما بعداً توسط درو مک اینتایر و شیمس مورد حمله قرار گرفتند. آیا ما شاهد راه اندازی مسابقه آنها در قسمت 10 فوریه اسمکدان خواهیم بود؟

لیو مورگان، راکل رودریگز و ناتالیا بخشی از مسابقه حذفی زنان هستند. آیا ما شاهد رقابت آنها در مسابقه ای در این نمایش خواهیم بود؟