دانلود اسمکدان 10 مارس 2023

دانلود اسمکدان 10 مارس 2023

دانلود اسمکدان 10 مارس 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیستم اسفند

در مورد اسمکدان 10 مارس 2023

دانلود اسمکدان 10 مارس 2023 – اپیزود WWE SmackDown در 10 مارس 2023، قرار است مدعی شماره 1 عنوان بین قاره ای Gunther’s را مشخص کند. و همچنین یک مسابقه تگ تیمی را نیز ارائه خواهد کرد.ساخت رسلمنیا 39 ادامه خواهد یافت. زیرا درو مک اینتایر، شیمس، کریون کراس، کوفی کینگستون و لس آنجلس نایت. در یک مسابقه مرگبار 5 طرفه در مسابقه مدعی شماره 1 برای عنوان بین قاره ای با هم برخورد می کنند. در همین حال، تیم Ricochet & Braun Strowman در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف The Viking Raiders می‌رود. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 10 مارس 2023، زیر را بخوانید.

خط خون دوباره متحد است؟

هفته گذشته، رومن رینز به جیمی یوسو اولتیماتوم داد که اگر جی به گروه The Bloodline بازنگردد، او را مسئول خواهد دانست. اوایل این هفته در RAW، جی قبل از اینکه سامی را با یک ضربه فوق العاده به او بزند، اتحاد با سامی را مسخره کرد. بسیاری از طرفداران بر این باورند که جی فقط برای انجام برنامه‌های بزرگ‌تر به سامی می‌چرخد. آیا اینطور است یا جی واقعاً با The Bloodline بازگشته است؟

مقدماتی عنوان بین قاره ای

هفته گذشته در اسمک‌دان، درو مک اینتایر اظهار داشت که می‌خواهد گانتر را برای قهرمانی بین قاره‌ای در رسلمنیا 39 به چالش بکشد. با این حال، شیمس بیرون آمد و گفت که او هم می‌خواهد به عنوان قهرمانی IC ضربه بزند. LA Knight نیز به رینگ آمد و ادعای خود را ارائه کرد. این کار کوفی کینگستون را در حالی که نایت را شکست داده بود، بیرون کشید. کریون کروس حتی وارد رینگ نشد و نزاع شروع شد. در اواخر همان شب، WWE تایید کرد که این پنج نفر در یک مسابقه مرگبار 5 طرفه شرکت خواهند کرد و برنده یک بلیت برای رسلمنیا 39 به دست آورد.

براون استرومن و ریکوشت در مقابل مهاجمان وایکینگ

دو هفته پیش، تیم Braun Strowman & Ricochet به کمک درو مک اینتایر آمدند. و او را از حمله وایکینگ رایدرها نجات دادند. WWE اکنون اعلام کرده است که Eric & Ivar، The Viking Raiders، در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف استرومن و ریکوشت خواهند رفت.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بابی لشلی از بری وایت خواسته است که با او رودررو شود. چه نوع پاسخی از وایات خواهد گرفت؟

رئا ریپلی هفته گذشته لیو مورگان را قانع کننده شکست داد. چه چالشی در راه رسلمنیا در انتظار اوست؟

روشها دانلود

دانلود اسمکدان 10 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.