دانلود اسمکدان 12 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 12 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 12 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • لینکهای دانلود فردا بین ساعت 9 تا 11 قرار میگیرند
  • کیفیت 720 وب قرار میگیرد
  • رفع مشکل مسابقه چهار نفره در رویال رامبل توسط پائول هیمن
  • کامرون گرایمز در مقابل گریسون والر
  • LWO vs Humberto & Garza
  • بیلی مقابل بیانکا بلایر

درباره شو

دانلود اسمکدان 12 ژانویه 2024 : این اسمکدان سه شو اسمکدان مانده به رویداد رویال رامبل میباشد.اپیزود WWE SmackDown در 12 ژانویه 2024، نبرد تگ لاتین را در حالی که LWO با هامبرتو و آنجل روبرو می شود، نمایش می دهد. ساخت رویال رامبل 2024 تنها دو هفته مانده به رویداد ادامه خواهد داشت.

بیانکا بلایر و بیلی قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف هم بروند. کامرون گرایمز و گریسون والر نیز در مسابقه کینه توزی با هم درگیر خواهند شد. رومن رینز این وظیفه را به پل هیمن سپرد تا وضعیت بازی خود را در رویال رامبل اصلاح کند. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 12 ژانویه 2024، زیر را بررسی کنید.

هیمن وضعیت رویال رامبل را “رفع” خواهد کرد؟

هفته گذشته، رومن رینز به رندی اورتون، لس‌آنجلس نایت و ای‌جی استایلز در طول مسابقه تهدید سه‌گانه حمله کرد تا حریف رویال رامبل خود را پیدا کند تا باعث عدم رقابت شود. از آنجایی که رومن فکر می کرد از مسابقه در رامبل اجتناب کرده است، نیک آلدیس به پل هیمن گفت که رومن اکنون با هر سه مرد در این رویداد روبرو خواهد شد. زمانی که نمایش پخش شد، رومن از تحولات آن بی خبر بود. وقتی از این موضوع مطلع شد، به هیمن گفت که اوضاع را درست کند. هیمن چگونه این وظیفه را انجام خواهد داد؟ آیا آلدیس در برابر خواسته های رومن سر تعظیم فرود خواهد آورد؟

بیلی مقابل بیانکا بلایر

هم بیلی و هم بیانکا بلیر تمایل خود را برای بردن رویال رامبل و کسب عنوان جهانی ابراز کرده اند. اما، هر دو به عناوین متفاوتی چشم دوخته اند. در حالی که بیلی می‌خواهد عنوان قهرمانی زنان جهان را از رئا ریپلی به دست آورد، بیانکا می‌خواهد یک ضربه دیگر به عنوان WWE Women’s Iyo Sky بزند. با چنین ایده های متناقضی و ادامه رقابت آنها، آنها در یک مسابقه انفرادی در اسمکدان 12 ژانویه به مصاف هم خواهند رفت.

LWO vs Humberto & Garza

در حالی که سانتوس اسکوبار ممکن است LWO را ترک کرده باشد، LWO او را ترک نمی کند. این هفته، همبرتو و گارزا، هم تیمی های فعلی اسکوبار، در یک مسابقه تگ تیمی، با هم تیمی های سابق اسکوبار، خواکین وایلد و کروز دل تورو روبرو خواهند شد. آیا هامبرتو و گارزا اولین مسابقه خود را پس از بازگشت به اسمکدان خواهند برد؟

کامرون گرایمز در مقابل گریسون والر

کامرون گرایمز داشت می خندید که گریسون والر و آستین تئوری را دید که تلاش می کنند لوگان پل را پس از مشت زدن کوین اونز به او دلداری دهند. این منجر به کمی مشاجره بین والر و گریمز شد که آنها را به مسابقه کشاند.دانلود اسمکدان 12 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.