دانلود اسمکدان 14 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 14 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 14 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و ششم فروردین

درباره شو

اپیزود اسمکدان در 14 آوریل 2023، به ساخت رویداد Backlash 2023 ادامه می‌دهد و مسابقه بین LA Knight و Xavier Woods را به نمایش می‌گذارد.مت ریدل پس از اینکه هفته گذشته به سامی زین کمک کرد، به رقابت خود با The Bloodline ادامه خواهد داد. این نمایش همچنین بازگشت شینسوکه ناکامورا را به نمایش خواهد گذاشت. اما مسابقه ای برای او اعلام نشده است. انتظار می رود اقدامات بیشتری در رابطه با عنوان Intercontinental و SmackDown Women انجام شود. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 14 آوریل 2023، زیر را بررسی کنید.دانلود اسمکدان 14 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن است.

حس بازگشت مت ریدل

در حالی که مت ریدل هفته گذشته اولین حضور خود را پس از چند ماه در RAW انجام داد. دشمنی او با The Bloodline در قسمت اسمکدان هفته گذشته دوباره شروع شد. زمانی که او سامی زین را از حمله پس از مسابقه از Bloodline نجات داد در حالی که کوین اونز مجروح شد. غیبت ریدل نتیجه مستقیم حمله سولو سیکوآ به او و کنار گذاشتن او با ساموآ اسپایک بود. ریدل چقدر مصمم است به خاطر از دست دادن فصل رسلمنیا انتقام بگیرد؟

ال آ نایت در مقابل خاویر وودز

در یک موقعیت نادر، لس‌آنجلس نایت و خاویر وودز در یک ماه آینده در یک مسابقه مجدد با هم برخورد خواهند کرد. وودز 4 هفته قبل در اسمکدان نایت را شکست داد. پس از اینکه او جایگزین کوفی کینگستون مجروح در یک مسابقه انفرادی شد. نایت هفته گذشته با شلیک گلوله به وودز برای انجام بازی های ویدیویی، رقابت آنها را احیا کرد. وودز اکنون سعی خواهد کرد ثابت کند که می تواند بازی را در رینگ و همچنین بازی های ویدیویی انجام دهد.

شینسوکه ناکامورا برمی گردد

شینسوکه ناکامورا همچنین امسال اولین حضور خود را در تلویزیون WWE خواهد داشت زیرا در 14 آوریل قسمت اسمکدان بازمی گردد. WWE هر سگمنت یا مسابقه ای را برای او اعلام کرده است. شایعات حاکی از آن است که ناکامورا مانند ستاره ای که در NXT و در فهرست اصلی قبل از سال 2018 حضور داشت، معرفی خواهد شد. این تغییر چگونه آغاز خواهد شد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

تیم Brawling Brutes هفته گذشته در یک مسابقه سه گانه ایمپریوم را شکست داد. آیا هیچ یک از آنها یک بار دیگر رهبر Imperium گانتر را برای قهرمانی بین قاره ای خود به چالش می کشد؟

یک مدعی شماره یک جدید برای مسابقات قهرمانی زنان RAW پیدا شد. آیا ما شاهد اتفاقی مشابه برای قهرمان زنان اسمکدان، رئا ریپلی خواهیم بود؟

روشهای دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود اسمکدان 14 آوریل 2023 لذت ببرید.