دانلود اسمکدان 16 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 2023

دانلود رایگان اسمکدان 2023

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و هفتم خرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 16 ژوئن 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 16 ژوئن 2023، مسابقه اتحاد عناوین تگ تیم دیواز دبلیو دبلیو ای را همراه با بازگشت رومن رینز در حالی که ساخت رویداد Money in the Bank 2023 ادامه می‌یابد، نمایش می‌دهد.

Ronda Rousey و Shayna Baszler در مسابقه اتحاد عناوین تگ تیم زنان با Alba Fyre و Isla Dawn روبرو خواهند شد. AJ Styles & Michin در یک مسابقه ترکیبی به مصاف Karrion Kross و Scarlett خواهند رفت. مسابقه گانتلت تگ تیم مدعی شماره 1 و Iyo Sky vs Zelina Vega نیز اعلام شده است. علاوه بر این، شارلوت فلیر مهمان ویژه Grayson Waller Effect خواهد بود. برای بررسی کل پیش‌نمایش و کارت بازی WWE SmackDown در 16 ژوئن 2023، زیر را بخوانید.

رومن رینز برمی گردد

رئیس قبیله رومن رینز قسمت 9 ژوئن اسمکدان را از دست داد، جایی که جی اوسو نتوانست محل وفاداری خود را تقسیم کند. با این حال، جی اظهار داشت که اگر در Bloodline بماند، پس دوست دارد پل هیمن از آن خارج شود. جی بعداً پس از وقفه‌هایی که توسط Pretty Deadly و زمانی که جیمی یوسو و سولو سیکو با یکدیگر درگیر شدند، مسابقه قهرمانی ایالات متحده را باخت.

در تمام این هرج و مرج، جیمی در نهایت با یک ضربه فوق العاده به جی ضربه زد که دلیل باخت جی شد. جی به وضوح با سولو و جیمی و پل هیمن دلخور بود. اکنون رومن رینز این هفته بازمی گردد. و فصل بعدی داستان Bloodline را خواهد نوشت. اما، این سوال باقی می ماند که جی چه کسی را انتخاب خواهد کرد؟ جیمی یا رومن؟

شاینا بازلر و روندا روسی در مقابل ایسلا داون و آلبا فایر

هفته گذشته، قهرمانان تگ دیواز NXT Isla Dawn و Alba Fyre که به SmackDown دعوت شده بودند در رینگ حضور داشتند. که توسط Shayna Baszler و Ronda Rousey قهرمانان تگ تیم WWE قطع شد. روندا ادعا کرد که آنها کل بخش تگ را اجرا خواهند کرد و با Dawn & Fyre شروع خواهند کرد. آن‌ها قهرمانان NXT را برای یک مسابقه اتحاد عنوان به چالش کشیدند و Fyre و Dawn به سرعت آن را پذیرفتند. چه کسی قهرمان تگ تیم دیواز WWE متحد خواهد شد؟

آیو اسکای مقابل زلینا وگا

هفته گذشته در SmackDown Lowdown، آیو اسکای و بیلی به پیروزی های خود افتخار می کردند. و ادعا می کردند که یکی از آنها MITB را با چمدان ترک خواهد کرد. زلینا وگا که قبلاً در بازی Money in the Bank نیز حضور دارد، صحبت آنها را قطع کرد. و گفت که دیگر اجازه نخواهد داد Damage CTRL در مورد زباله صحبت کند. سپس زلینا هر یک از آنها را به مسابقه ای در این جمعه دعوت کرد که توسط آیو اسکای پذیرفته شد.

AJ Styles & Michin vs Karrion Kross & Scarlett

چند هفته پیش، کاریون کراس و اسکارلت شروع به هدف قرار دادن AJ Styles کردند. استایلز در یک مسابقه انفرادی در اپیزود اسمکدان 26 می، کروس را شکست داد. هفته گذشته، ای جی استایلز در حین مسابقه میچین در کنار رینگ بود. او به زودی با اسکارلت روبرو شد. که AJ را کور کرد و غبار قرمز را در چشمانش دمید که به کریون کروس اجازه داد او را خفه کند. این یک مسابقه تگ ترکیبی بین تیم AJ Styles & Michin و Karrion Kross & Scarlett ترتیب داد.

تگ Team Gauntlet Match

هفته گذشته، هر تگ تیم در فهرست تیم تگ اسمکدان می‌خواست یک ضربه به عناوین تگ تیم‌های بی‌رقیب داشته باشد. در نتیجه، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای یک مسابقه تگ تیم مدعی شماره 1 را اعلام کرد که شامل The OC، Latino World Oder، Street Profits، Brawling Brutes و Pretty Deadly می شود. چه کسی تیم بعدی خواهد بود که برای عناوین برچسب های بی چون و چرا به چالش می کشد؟دانلود اسمکدان 16 ژوئن 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.