دانلود اسمکدان 17 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 17 فوریه 2023

دانلود رایگان اسمکدان 17 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 17 فوریه 2023 – اپیزود WWE SmackDown در 17 فوریه 2023، نسخه خانگی برای Elimination Chamber PLE خواهد بود و همچنین دارای مسابقه عنوان Intercontinental خواهد بود.

Madcap Moss گانتر را برای قهرمانی بین قاره ای به چالش خواهد کشید. شیمس و درو مک اینتایر با وایکینگ ریدرز روبرو خواهند شد، در حالی که تیم شاینا بازلر و روندا روسی به مصاف شوتزی و ناتالیا خواهند رفت. همچنین به افزایش تا رویداد Elimination Chamber ادامه خواهد داد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 17 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

سامی زین به مونترال بازگشت

سامی زین برای قهرمانی Undisputed در Elimination Chamber در شهر خود در مونترال کانادا به مصاف رومن رینز خواهد رفت. با این حال، بازگشت او به خانه اش یک شب زودتر در اسمکدان خواهد بود. وقتی سامی برای انجام این کار غیرقابل حل آماده می شود، چه چیزی برای طرفداران شهر خود دارد؟ آیا رومن هم کاری خواهد کرد تا در مسابقه عنوان قهرمانی یک مزیت ذهنی پیدا کند؟

گونتر در مقابل دیوانه ماس

هفته گذشته، Madcap Moss ری میستریو، کریون کروس و سانتوس اسکوبار را در یک مسابقه مرگبار 4 طرفه شکست داد و مدعی شماره 1 قهرمانی بین قاره ای گانتر شد. اکنون، او می‌تواند یکی از بزرگترین قهرمانان IC تمام دوران را در یک مسابقه انفرادی این جمعه به چالش بکشد. آیا ماس کسی است که سرانجام گانتر را از سلطنت خلع می کند؟

درو مک اینتایر و شیمس در مقابل وایکینگ رایدر

مک اینتایر و شیمس چند هفته ای است که با وایکینگ رایدرها درگیر شده اند. آنها دومی را در دور اول مسابقات عنوان اسمکدان شکست دادند. با این حال، وایکینگ ریدرز قبل از نیمه نهایی به آنها حمله کرد و سپس مک اینتایر و شیمس هرگز وارد مسابقه نشدند. هفته گذشته، برادران بنگر هیت رو را له کردند و سپس وایکینگ ریدرز روی صفحه نمایش ظاهر شد تا تگ مسابقه این هفته را اعلام کند. آیا مک اینتایر و شیمس برای وایکینگ ها در کشور وایکینگ ها در 17 فوریه برنامه های خاصی دارند؟

ناتالیا و شوتزی در مقابل روندا روسی و شاینا بازلر

روندا روسی در قسمت هفته گذشته اسمکدان بازگشت و به Shayna Baszler در beatdown of Natalya پیوست. شوتزی سعی کرد سیو را انجام دهد، اما مبارزان سابق MMA او را متوقف کردند. اکنون، این هفته، شوتزی و ناتالیا وقتی در یک مسابقه تگ تیمی با بازلر و روسی روبرو می شوند، فرصتی برای بازپرداخت خواهند داشت.دانلود اسمکدان 17 فوریه 2023 در مدرن آماده دانلود است.