دانلود اسمکدان 17 مارس 2023

دانلود اسمکدان 17 مارس 2023

دانلود اسمکدان 17 مارس 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیستم اسفند

در مورد اسمکدان 17 مارس 2023

دانلود اسمکدان 17 مارس 2023 : اپیزود WWE SmackDown در 17 مارس 2023 یک مسابقه مقدماتی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای برای رسلمنیا 39 ارائه می کند.انتظار داشته باشید که در خط داستانی Bloodline همراه با دیگر داستان‌های WrestleMania 39 اتفاقات بیشتری بیفتد. کارت مسابقه کامل و پیش‌نمایش قسمت WWE SmackDown 17 مارس 2023 را بررسی کنید.

برخورد دوستان برای یک مکان در رسلمنیا

هفته گذشته، دبلیو دبلیو ای یک مسابقه مرگبار 5 طرفه برای تعیین رقیب قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای در رسلمنیا 39 رزرو کرد. بنابراین این اتفاق افتاد که درو مک اینتایر و شیمس در نهایت کاریون کراس و خاویر وودز را با دو داور مختلف که پین ها را برای آنها و هر کدام می شمردند پوشش دادند. یکی از آنها را به عنوان برنده اعلام کرد.WWE اکنون دو رقیب برای یک جایگاه داشت. بنابراین، برای کاهش این وضعیت، WWE یک مسابقه انفرادی بین مک اینتایر و شیمس رزرو کرده است تا رقیب نهایی گانتر را مشخص کند. قرار است کی باشد؟

آیا خط خون مشکل KO و سامی زین را حل کرده است؟

رومن رینز قرار است هفته آینده در RAW ظاهر شود. بنابراین، The Bloodline ممکن است سعی کند قبل از ورود The Tribal Chief، زره های خود را از بین ببرد. سامی زین در RAW جایی که سولو سیکوآ کوین اونز را در یک مبارزه خیابانی شکست داد، غایب بود. آیا سامی و اونز جدا از هم به نبردهای خود ادامه خواهند داد؟ یا بالاخره در یک صفحه خواهند آمد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

در دو هفته گذشته، دومینیک میستریو سعی کرده پدرش ری میستریو را عصبانی کند تا او را بزند. ری مواضع خود را حفظ کرده و از زدن پسرش خودداری کرده است. آیا این هفته تغییر خواهد کرد؟

شارلوت فلیر، قهرمان زنان دبلیو دبلیو دبلیو ای اسمکدان، درست چند روز قبل از دفاع از عنوان قهرمانی اش در برابر رئا ریپلی در رسلمنیا، کمی رینگ کار کرد. آیا او یک بار دیگر در این هفته وارد عمل خواهد شد؟

چه اتفاقی دیگری در جاده رسلمنیا 39 رخ خواهد داد؟ با ارسال نتایج و به‌روزرسانی‌های زنده از WWE Smackdown در عصر جمعه، اینجا را تنظیم کنید.

روشها دانلود

دانلود اسمکدان 17 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.