دانلود اسمکدان 2 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 2 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 2 فوریه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 480 و 720 و 720 WEB و 1080 قرار گرفت
  • آیا کودی رودز دوباره رومن رینز را انتخاب خواهد کرد؟
  • فیس تو فیس رومن رینز و دراک
  • کوین اونز vs آستین تئوری
  • تیفانی استراتون در مقابل میا ییم
  • بریتیش استرونگ استایل (پیت دان و تایلر بیت) در مقابل پرتی ددلی (التون پرینس و کیت ویلسون)
  • بیلی در رسلمنیا با چه کسی روبرو خواهد شد؟
  • بخش لوگان پل
  • کیفیت 480 و 720 نسخه وب قرار گرفت

درباره شو

دانلود اسمکدان 2 فوریه 2024 : این هفته اولین شو اسمکدان پس از رویال رامبل میباشد.اپیزود WWE SmackDown در 2 فوریه 2024، دارای بخش‌های بزرگی است که خط داستانی آن به سمت WrestleMania 40 می‌رود.رومن رینز، کودی رودز، بیلی و لوگان پل – همه برای بخش‌هایی از رویال رامبل تنظیم شده‌اند. WWE برای Elimination Chamber 2024 چه چیزی برای ما در نظر گرفته است؟ برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 2 فوریه 2024، زیر را بررسی کنید.

آیا کودی رودز دوباره رومن رینز را انتخاب خواهد کرد؟

کودی رودز پس از پیروزی پشت سر هم در رویال رامبل مردان، کاملا مطمئن بود که می‌خواهد رومن رینز را برای قهرمانی جهانی بی‌رقیب WWE در رسلمنیا 40 به چالش بکشد. کلمه کلیدی در اینجا «بود» است. پس از درخواست رولینز برای انتخاب او، کودی به چالش کشیدن قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز فکر می کند.

کودی این هفته در اسمکدان حضور خواهد داشت، اما آیا این تصمیم را گرفته است؟ رومن رینز نیز برای بخشی از این نمایش تنظیم شده است. آیا او همچنین سعی خواهد کرد کودی را دور کند تا رولینز را به جای او انتخاب کند؟

بیلی در رسلمنیا با چه کسی روبرو خواهد شد؟

بیلی در نهایت با پیروزی در رویال رامبل دیواز لحظه به لحظه خود را بدست آورد و اکنون اولین مسابقه انفرادی خود را در رسلمنیا خواهد داشت. او گفته بود که با انتخاب و شکست دادن رئا ریپلی، مسابقات قهرمانی جهان دیواز را به CTRL آسیب می رساند. با این حال، قبل از اینکه بتواند در RAW اعلامیه رسمی بدهد، نیا جکس اتفاق افتاد. بعد از اینکه نیا او را ترساند، بیلی اکنون گفته است که روز جمعه اعلامیه خود را اعلام خواهد کرد.

ریپلی گفتگویی را با بیلی آغاز کرد و اظهار داشت که او به هیچ چیز قابل توجهی دست نیافته است. با این حال، قبل از اینکه ریپلی بتواند توضیح بیشتری بدهد، نیا جکس مداخله کرد و یک حمله غافلگیرانه به ریپلی انجام داد. جکس به زور ریپلی را وارد رینگ کرد و یک حرکت نابودگر قدرتمند را انجام داد.

پس از آن، جکس توجه خود را به بیلی معطوف کرد و به او پیشنهاد کرد که باید شخص دیگری را برای رویارویی انتخاب کند، زیرا ریپلی متعلق به او بود. بیلی تکان خورد و به نیا گفت که تصمیم خود را برای حریف رسلمنیا در اسمکدان این هفته اعلام خواهد کرد.

بخش لوگان پل

کوین اونز خیلی نزدیک بود که قهرمانی ایالات متحده را از لوگان پل بگیرد، اما داور با استفاده از بند انگشتان او را گرفتار کرد. پل این عنوان را حفظ کرده است، اما آینده او چیست؟ آیا اوونز یک مسابقه مجدد خواهد داشت؟ او ممکن است این هفته در این اسمکدان فاش کند.دانلود اسمکدان 2 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.