دانلود اسمکدان 2 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 2 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 2 ژوئن 2023

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : سیزدهم خرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 2 ژوئن 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 2 ژوئن 2023، شروع به ساخت مانی در بانک 2023 PLE خواهد کرد. و همچنین جشن سلطنت 1000 روزه رومن رینز را به نمایش خواهد گذاشت.رومن رینز نقطه عطف اخیر خود را جشن خواهد گرفت زیرا او 1000 روز را به عنوان قهرمان WWE به پایان رساند. علاوه بر این، LA Knight vs Montez Ford و Zelina Vega vs Lacey Evans Money در مسابقات مقدماتی بانک نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 2 ژوئن 2023، زیر را بخوانید.

جشن سلطنت 1000 روزه عنوان رومن رینز

قهرمان جهانی جهانی WWE رومن رینز 1000 روز را به عنوان قهرمان جهانی WWE در 27 می تکمیل کرد. با این حال، او این جشن را به دلیل مسابقه تگ تیم خود در برابر اوونز و زین به تاخیر انداخت. اکنون که او بالاخره می‌تواند این نقطه عطف به یاد ماندنی را جشن بگیرد، خط خون به هم ریخته است.

Usos، به ویژه جیمی، پس از اینکه رومن به اندازه کافی از دیکتاتوری روم و رفتارهای نفرت انگیز روم لذت برد. با این حال، دلیل عصبانیت رومن این بود که یوسوس سولو سیکوآ را با یک ضربه فوق العاده گرفت. با رومن و سولو در یک طرف و Usos در طرف دیگر، چه نوع جنگ داخلی را در The Bloodline خواهیم دید؟ و چه تأثیری بر جشن 1000 روزه رومن خواهد داشت؟

LA Knight vs Montez Ford

لس آنجلس نایت چند هفته ای است که با استریت پروفیتز درگیر شده است. او حتی با ریک بوگز برای بازی در این تیم شریک شد اما شکست خورد. هفته گذشته، او ریک بوگز را شکست داد و اظهار داشت که می‌تواند به تنهایی از پس استریت پریتز برآید. این رقابت همچنان ادامه خواهد داشت که LA Knight در مسابقه مقدماتی Money in the Bank با مونتز فورد مبارزه می کند.

Lacey Evans vs Zelina Vega

لیسی ایوانز در مسابقه ای با Zelina Vega در اپیزود دوم ژوئن اسمکدان، یک بار دیگر به دایره مربع بازمی گردد. ایوانز از زمانی که در WWE SmackDown دعوت شد دیگر حضور نداشته است. از سوی دیگر، Zelina Vega در حال رقابت با Rhea Ripley است زیرا او همچنین برای عنوان زنان اسمکدان به چالش کشیده شد اما شکست خورد. اولین نفری که به مسابقه نردبانی راه می یابد چه کسی خواهد بود؟

قهرمان جدید دیواز

آسوکا در Night of Champions بر بیانکا بلایر پیروز شد و قهرمانی WWE RAW دیواز را به دست آورد. سلطنت بیش از 400 روزه بیانکا که طولانی ترین دوره دیواز در تاریخ مدرن است، پشت سر او نیست. این تغییر عنوان چه تاثیری بر چشم انداز بخش دیواز خواهد داشت؟ آیا بیانکا یک مسابقه مجدد خواهد داشت یا ما شاهد ظهور یک رقیب جدید هستیم؟دانلود اسمکدان 2 ژوئن 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.